Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
supersambo schreef:. uiteindelijk willen we toch ook goede sportpaarden fokken en niet paarden die een leuk rondje kunnen draven op de ck in ermelo ?
Pipo schreef:Als je kijkt hoeveel moeders van internationale sportpaarden ster zijn, dan ga je flink schrikken. Want dat zijn er niet zoveel.
Een merrie moet voormij aan bepaalde eisen voldoen. En als ze ster is, dan is dat mooi meegenomen, maar geen must.
Suzanne F. schreef:Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die met een veulenboekmerrie gaan fokken??! Ik zou geeneens met een stamboekmerrie fokken als ze niet minimaal ster is geworden. De markt is al zo verzadigd, je moet gewoon kwalitatief goed bezig zijn.
Suzanne F. schreef:Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die met een veulenboekmerrie gaan fokken??! Ik zou geeneens met een stamboekmerrie fokken als ze niet minimaal ster is geworden. De markt is al zo verzadigd, je moet gewoon kwalitatief goed bezig zijn.

0ojannekeo0 schreef:mijn ouders zijn vandaag bij mijn paard wezen kijken ik moest werken
en op aanraden van die stal eigenaar gaat mijn paard dinsdag naar de keuring
k ben helemaal happy
nog meer mensen dinsdag in asten?

vonneke schreef:Iemand vroeg waar het in Nistelrode was 4 juli, nou het is in Manege van Dinther

Anneke schreef:Oh ik baal als een stekker. Heb me vorige week proberen op te geven, maar dat was niet meer mogelijk dit jaar!
Echt balen, wilde dolgraag naar keuringen dit jaar met mijn merrie.
Ga het alsnog proberen.
0ojannekeo0 schreef:nope geen connexies. je kan nog opgeven alleen is het dan heel veel duurder...
ik moet naar de tandarts
maar dat gaan we proberen te verzetten. daar zit niet zo´n haast 8ter
parouscha schreef:Wie gaan er na Drachten na de merriekeuring ?
Oregon schreef:parouscha schreef:Wie gaan er na Drachten na de merriekeuring ?
Ik ga naar Drachten. Met een paar paarden van anderen.