Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cariena1 schreef:Kan ergens apart topic over de kleuren geopend worden ik vindt het nl niet interessant om te lezen, alleen wel of er een gezond veulen wordt geboren
smurffie schreef:In plaats van te zeggen dat mensen alleen de berichten van de ts kunnen lezen, zou er ook een ander topic over de kleuren en discussie eromheen geopend kunnen worden.
De ts heeft dit topic geopend, laten we dan ook ontopic blijven en de rest van de kleurendiscussie in een apart topic, of gericht op het veulen als die er is?
Nu zie ik 2 nieuwe pagina's en 1 reactie van de ts dat het veulen er nog niet is. Wat mij betreft sneeuwt het het topic van de ts onder.
Dreamboy schreef:komt vast omdat ik geen paard meer heb en niet fok.cariena1 schreef:Kan ergens apart topic over de kleuren geopend worden ik vindt het nl niet interessant om te lezen, alleen wel of er een gezond veulen wordt geboren
Dan ben je een van de weinige. Er is namelijk al door meerdere aangegeven dat ze het wel interessant vinden.
AstridJ schreef:ze hebben haar pas van november en vorige veulen is juni 2024 geboren.Ze gaat straks vast wachten tot het weer beter weer is![]()
Weet je ook hoeveel dagen ze is? De meeste merries bevallen rond de 340 dagen.
Art_Ificious schreef:AstridJ schreef:ze hebben haar pas van november en vorige veulen is juni 2024 geboren.Ze gaat straks vast wachten tot het weer beter weer is![]()
Weet je ook hoeveel dagen ze is? De meeste merries bevallen rond de 340 dagen.
Maar als ze begin juli gedekt is kan het veulen in juni komen toch?
Of ze moet tijdens de veulenhengstigheid gedekt zijn. Dan kan het wel elk moment komen?