Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik gebruik het ook later
Gewledig! En wat een actie ook, hooi onderplassen
ik zou ook pissig zijn (leuke woordgrap haha)

Gekocht als 1,5 jarige. Wat was ze baby he
Hij had al wel een deklicentie
Kabayo schreef:Oh en had ik dit al vermeld?![]()
Ik heb al enige tijd een Barock Pinto hengst uit Amerika op het oog maar laten importeren was alles behalve aantrekkelijk. De hengst moet dan in Amerika in quarantaine en dan dekken , invriezen, opsturen en alle andere handelingen wat nodig is voor de EU en dat is gewoon hardstikke duur (en niet zo interessant) voor de hengstenhouder.
Ik bedoel, het doel van quarantaine is wel duidelijk, maar ik had niet verwacht dat dit bij het collecteren van sperma (als ik het goed begrijp) van belang is of een toegevoegde waarde heeft, is er dan zo'n risico? Is dit ook gebruikelijk wanneer je importeert vanuit landen uit de EU, nee toch? DezeNaam schreef:Kabayo schreef:Oh en had ik dit al vermeld?![]()
Ik heb al enige tijd een Barock Pinto hengst uit Amerika op het oog maar laten importeren was alles behalve aantrekkelijk. De hengst moet dan in Amerika in quarantaine en dan dekken , invriezen, opsturen en alle andere handelingen wat nodig is voor de EU en dat is gewoon hardstikke duur (en niet zo interessant) voor de hengstenhouder.
Prachtig paard! Waarom moet hij in quarantaine om te dekken..?Ik bedoel, het doel van quarantaine is wel duidelijk, maar ik had niet verwacht dat dit bij het collecteren van sperma (als ik het goed begrijp) van belang is of een toegevoegde waarde heeft, is er dan zo'n risico? Is dit ook gebruikelijk wanneer je importeert vanuit landen uit de EU, nee toch?

pien_2010 schreef:Wat mooie fotos. Wat denk jij, zouden de paarden weten dat zij drachtig zijn en jij in verwachting?
Als ik die foto's zie , komt die vraag bij me omhoog!
chanicha schreef:Wat een mooie hoofdstellen heb je voor ze!
Je hebt nog een bescheiden buik voor 30 weken hoor