Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, geen idee wie de schuldige is).

. Ik denk ook niet dat hij schimmelt.
. Verlies van moeder in de zomer speelt misschien parten, en 2de keer verlies met afspenen. Ik houd de "oei ik groei" -topic van vorig jaar in de gaten en eentje met ongeveer zelfde maat ouders was met 7 maanden 10 cm hoger
. De mijne is in 4=> 7 maanden maar 4 cm gegroeid, dus zonder goede groeispurt blijft het een D-pony, wat dus aan de kleine kant is voor mijzelf. (En ja ik houd de kont ook bij, ook daar niets te melden).
.
)

enorm in de vacht, en niet helemaal in verhouding nu
, ze is 2 weken terug ontwormt en kwam nauwelijks wat af gelukkig.
Noblesse_ schreef:Meten jullie maandelijks? En waarop baseer je of ze groot of klein zijn voor hun leeftijd? Ik heb altijd paarden gehad maar dit is mijn eerste veulen, moet alles nog wat uitzoeken dus
Janinevv schreef:Mijn 2025 veulen is zojuist vertrokken naar haar nieuwe stekkiemaar krijgt gelukkig super plekje !
Veulen heeft geen piep gegeven op de trailer. Lange rit maar veilig aangekomen in het zuiden, niet eens gezweet ofzo 

Noblesse_ schreef:Enerzijds denk ik ook niet dat hij schimmelt, omdat ik inderdaad nog niks zie rond de ogen. Maar op zijn kont heeft hij een bruine vlek die dus veel donkerder geworden is maarrr er komen ook grijze haren door.
Meten jullie maandelijks? En waarop baseer je of ze groot of klein zijn voor hun leeftijd? Ik heb altijd paarden gehad maar dit is mijn eerste veulen, moet alles nog wat uitzoeken dus
.
.
.