Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fjordje gaat begin mei naar de hengst en blijft dan staan totdat ze drachtig is. Wel zijn we bezig met een flinke uitbreiding en ik hoop dus dat we binnenkort 3 hele speciale welsh merries mogen verwelkomen! Worden gedekt door een hengst uit de UK of toch hier in NL. Even afwachten allemaal maar ik hoop dat t gaat lukken
  Fjordje gaat begin mei naar de hengst en blijft dan staan totdat ze drachtig is. Wel zijn we bezig met een flinke uitbreiding en ik hoop dus dat we binnenkort 3 hele speciale welsh merries mogen verwelkomen! Worden gedekt door een hengst uit de UK of toch hier in NL. Even afwachten allemaal maar ik hoop dat t gaat lukken  

Hier heeft het geleid tot verkleuring van de hoef en haren. Ik heb het zink aangevuld en gelukkig is alles weer mooi zwart geworden
 Hier heeft het geleid tot verkleuring van de hoef en haren. Ik heb het zink aangevuld en gelukkig is alles weer mooi zwart geworden  Maar voor mij wel een stok achter de deur extra zink te geven
 Maar voor mij wel een stok achter de deur extra zink te geven 

Mijn combinaties staan in mn eerste berichtje! Heb de welshjes puur voor de fokkerij en ik hoop met de nieuwe merries dalijk wat meer pony’s met t zilver gen te fokken! Zie je jammer genoeg niet heel veel meer. En met een beetje geluk komt er nog een dun hengstveulen naar Nederland toe in het najaar. Allemaal kleurtjes die je niet of weinig in nl of uberhaupt in het ras ziet. Doel is uiteindelijk wel om niet in te leveren in kwaliteit. Dus kleur en kwaliteit fokken met een goed karakter
 Mijn combinaties staan in mn eerste berichtje! Heb de welshjes puur voor de fokkerij en ik hoop met de nieuwe merries dalijk wat meer pony’s met t zilver gen te fokken! Zie je jammer genoeg niet heel veel meer. En met een beetje geluk komt er nog een dun hengstveulen naar Nederland toe in het najaar. Allemaal kleurtjes die je niet of weinig in nl of uberhaupt in het ras ziet. Doel is uiteindelijk wel om niet in te leveren in kwaliteit. Dus kleur en kwaliteit fokken met een goed karakter   

. Op volgorde van links naar rechts Frankie Lee, Filou, Merlot VDL. Er zijn zo veel hengsten dat ik graag steeds wat nieuws zoek, al is mijn 2e optie wel weer Frankie Lee, want dat was een erg goed veulen.
. Op volgorde van links naar rechts Frankie Lee, Filou, Merlot VDL. Er zijn zo veel hengsten dat ik graag steeds wat nieuws zoek, al is mijn 2e optie wel weer Frankie Lee, want dat was een erg goed veulen.                                                         

altijd spannend de eerste x.
 altijd spannend de eerste x. welke merrie heb je gedekt?
 welke merrie heb je gedekt? 

hopelijk binnenkort goede bevallingen en dan kun je erna beginnen.
 hopelijk binnenkort goede bevallingen en dan kun je erna beginnen. 

Nog ff geduld dus.
  Nog ff geduld dus.   

Nou ja op naar de volgende ronde.
 Nou ja op naar de volgende ronde.  

Leeft de Uldrik nog of is die verkocht? Been is inderdaad minder dik. Ik zie dat je merrie al een mooie AA beoordeling heeft. Das gunstig
 Leeft de Uldrik nog of is die verkocht? Been is inderdaad minder dik. Ik zie dat je merrie al een mooie AA beoordeling heeft. Das gunstig  
  Wat balen dat ze steeds een punt te weinig komt. Vind ik ook wat banketstaaf. Jullie hebben een mooi clubje paarden! Gave hengst ook
 Wat balen dat ze steeds een punt te weinig komt. Vind ik ook wat banketstaaf. Jullie hebben een mooi clubje paarden! Gave hengst ook 

Ah oké! Ik dacht even dat ze allemaal van dezelfde waren haha
 Ah oké! Ik dacht even dat ze allemaal van dezelfde waren haha  Zilver is inderdaad wel veel gewend. Maar ze is ook een binnenvetter. Is ook zo, misschien valt het mee. Ik ga van niks uit.. Dankjewel!
 Zilver is inderdaad wel veel gewend. Maar ze is ook een binnenvetter. Is ook zo, misschien valt het mee. Ik ga van niks uit.. Dankjewel! 

Pomski schreef:Hoewel ik van plan was geen veulen voor 2026 te fokken ben ik nu toch erg aan het twijfelen.
Mijn fjordenmerrie is afgelopen zaterdag na 302 dagen bevallen van een dood veulentje.
Ik ben er nog niet helemaal over uit maar zit te denken om haar nogmaals te laten dekken door een fjordenhengst.
Iemand hier een beetje thuis in fjordenhengsten? Mijn hoop is dan een mooie grote maat te fokken...