Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:[ Afbeelding ]
Indoctro mag natuurlijk ook niet ontbreken, hij gaf nog weleens wat brutale karakters.
[ Afbeelding ]
En de volbloed Blanc Rivage xx die in NL goede dressuurpaarden gaf.
Galoubet ziet er inderdaad echt top uit op 33 jarige leeftijd.
Julio Marinier en Lauries Crusador hebben ook goed werk gedaan voor de dressuurpaardenfokkerij.
Denise:
Ik kan me de topics en hype over Florencio ook nog wel herinneren, hij liep tegelijk met Totilas in Verden maar iedereen had het over Florencio. Destijds was ik geen fan van de hengst maar zijn nafok heeft me een andere kijk gegeven. Fijne karakters en veel GP aanleg.
Earth:
Jazz had best een lang en sabelbenig achterbeen, maar denk dat die foto wel iets vertekend.
Elisa2 schreef:En Cabochon, weet eigenlijk niet of die er al in stond.
[ Afbeelding ]
Herinneren jullie je nog de Cabochon trein?
Muronia schreef:Dat zijn hele bekende hengsten (ik had ze ook al gedeeld). Niet alleen van het gelders paard, maar ook van het groninger paard.
Elisa2 schreef:Zeker leuk, paarden werden denk ik in begin 19e eeuw nog veel op het land gebruikt en na de oorlog kwam natuurlijk de industriele revolutie en ook de trekkers.
Turbo ken ik eigenlijk helemaal niet San, maar dan zat er inderdaad wel veel EV in.
Voice kwam natuurlijk uit de Bria stam, kan me nog wel herinneren dat hij veel OCD doorfokte.
_San87_ schreef:Elisa2 schreef:Zeker leuk, paarden werden denk ik in begin 19e eeuw nog veel op het land gebruikt en na de oorlog kwam natuurlijk de industriele revolutie en ook de trekkers.
Turbo ken ik eigenlijk helemaal niet San, maar dan zat er inderdaad wel veel EV in.
Voice kwam natuurlijk uit de Bria stam, kan me nog wel herinneren dat hij veel OCD doorfokte.
Ik geloof ook niet dat hij veel gedekt heeft, ik weet niet eens zeker of hij goedgekeurd is.
Elisa2 schreef:[ Afbeelding ]
Indoctro mag natuurlijk ook niet ontbreken, hij gaf nog weleens wat brutale karakters.
[ Afbeelding ]
En de volbloed Blanc Rivage xx die in NL goede dressuurpaarden gaf.
Galoubet ziet er inderdaad echt top uit op 33 jarige leeftijd.
Julio Marinier en Lauries Crusador hebben ook goed werk gedaan voor de dressuurpaardenfokkerij.
Denise:
Ik kan me de topics en hype over Florencio ook nog wel herinneren, hij liep tegelijk met Totilas in Verden maar iedereen had het over Florencio. Destijds was ik geen fan van de hengst maar zijn nafok heeft me een andere kijk gegeven. Fijne karakters en veel GP aanleg.
Earth:
Jazz had best een lang en sabelbenig achterbeen, maar denk dat die foto wel iets vertekend.