Dankjewel allemaal. Ze doen het allebei super goed. Ik zal proberen te filmen en foto's maken als ze voor het eerst naar buiten gaan.
Omdat het een hengstje is moet zijn naam met een W beginnen. We hebben al een Winston, White Gold en Wonderboy gehad. Hij verdient wel een sjieke naam. Dus nog even nadenken. Suggesties zijn altijd welkom
Hij zit nog echt in de kreukels maar ik ben er echt heel blij mee. Vindt hem zo leuk. Heel makkelijk, nu al. Netjes mee uit stal lopen. Hoevaak veulens dat de eerste keer spannend vinden. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Richting de cirkel liet hij een paar hele aparte draf passen zien In de cirkel heeft hij even kort zijn benen gestrekt. Hij is nog een beetje week en slap, dus langzaam opbouwen. Rosa is alleen maar met haar kind bezig. Heeft niet meer gelegen. En zelfs niet gerold in de cirkel.
Wat een onwijs leuk en knap ventje Rosa is echt een super mama
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-25 11:19
Ze doet het echt geweldig. Ik zal hem zo weer even buiten zetten. Ik hoop dat Rosa zometeen wel durft te gaan liggen en rollen. Maar met tijd komt dit ook vast wel goed.
Wild Thing is ondertussen natuurlijk ook veilig. Het uier gisteren Dinsdag komt de dierenarts om haar open te maken. Ik verwacht dat het nog wel 2 weken duurt minstens. Maar je weet het nooit