Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiko schreef:Sentir daarom denk ik er serieus over na om een cursus bekappen te gaan doen zodat ik het zelf kan.
Ik denk ook dat hij te snel is begonnen. Toen hij wilde starten zag ik al aan zijn ogen dat hij het spannend vond. Toch tilde hij braaf zijn voet op en hield zich rustig maar uit het niks was het ineens klaar en denderde hij overal doorheen. Na rust op stal weer geprobeerd en kon ik zo zijn voetje optillen maar zodra de smid in de buurt kwam kwam er stress bij hem en was het klaar. Dat bedoelde ik met de middelvinger. Dus het zal inderdaad echt met geduld gedaan moeten worden en zijn vertrouwen winnen want als je dat hebt doet hij best veel maar je moet hem wel de tijd geven. Bij vrouwen heeft hij het dus niet. Dus ga maar mannen laten komen
kiko schreef:Wat een leuke foto Thioro.
Vraagje: hoe doen jullie als de smid de voetjes niet kan optillen? Ik kan zo de voeten optillen maar als de smid het wil overnemen krijg je een dikke vinger. Ben bijna in staat om zelf maar cursus te gaan volgen voor bekappen. Ik kan alle voetjes zo optillen en uitkrabben maar een vreemde niet.