Ik denk dat een veulen van nature een leven in vrijheid verwacht. Draden zijn onnatuurlijk, dat moeten ze dan nog even leren. Met behulp van mama! Super dat hij er is, gelijk een mooi sterk veulen ook!
O daar is hij dan! Wat een knappert! Gefeliciteerd!
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-22 13:35
De dierenarts is zojuist nog even hier geweest, Poppy had nog erg veel last van krampen, koliekerig. Dus toch even een pijnstiller en darmontspanner gekregen.
En de eerste goede foto's van de kleine vent... en zijn naam natuurlijk! Was nog even kijken of het er wel bij paste, maar ik denk zo van wel. Dijks Puppet Master Roepnaam heel simpel, Jeff
Het blijft verbazingwekkend dat zo’n rondrennend en bijdehand veulen gister om deze tijd nog heel stilletjes opgevouwen in de merrie zat. Prachtig veulen, mooie droogfoto’s! Is het nou een volle broer van Arthur?
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-22 16:11
Nee, Arthur is van Pinewell Jeronimo, Jeff van onze eigen Fuzz.
Die wordt morgen trouwens 1 jaar Ze schelen echt ongeveer 24 uur qua verjaardag. Jeff om 00.15 en Arthur om 00.45 ongeveer.
Beide hele andere veulens om te zien. Arthur is nu een lelijke naarling ook.
Ik ben verliefd op Jefke Gefeliciteerd TS. Mooi veulen
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-22 20:37
Ja ik ben ook verliefd Hij is zo leuk, en aanhankelijk.
Echt precies zoals zijn moeder. Ondernemend en eigenwijs.
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-22 21:07
Toch besloten om toch dit jaar weer 1 dekpoging met Poppy te doen. Waarschijnlijk zal Fuzz wel verkocht worden dit najaar, en ik zou graag nog zo'n combi fokken. Vorig jaar was ze ook in 1 keer drachtig.
Poppy ziet er al weer goed uit
Vrijdag gaan we even kijken of ze bij elkaar kunnen. Mits het weer goed is. Ze voorspellen flinke temperaturen, en dan zet ik de veulens liever niet buiten. Ze zoeken zelf toch geen beschutting op tegen de zon...
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-22 09:23
En de bende weer bij elkaar "Maar" anderhalve maand ouder
Ontzettend snel. Hij krijgt een flink karakter. Hij moet ook wel om de dames straks de baas te blijven.
Maar Luzz gaat wel abnormaal hard de hoogte in vraag me af of ze binnen de maat blijft. Maar kan natuurlijk ook dat Freyja klein blijft. Fflur is ook maar 1.14/15. Lon zal wel 1.20/21 zijn.