_San87_ schreef:Toen ik het opzocht stond hij op licensed, dus ja...
Als je heel selectief zoekt misschien
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
courtjuh schreef:Nou mijn hoofdvraag toen ik dit topic startte was of er al nakomelingen zijn van Bosco of dat er meer mensen zijn die met hem gaan dekken. Ik ben toch blij dat ik niet de enige ben![]()
Leuk [***] ik kijk er ook heel erg naar uit om jou veulen te zien als het er is!
[***] schreef:Toto verkleind dus verwachten dat je dan maat krijgt is geen gok maar iets anders
En je hoeft je niet druk te maken over hoe mijn eventuele veulen is onder het zadel hoor.
_San87_ schreef:courtjuh schreef:Nou mijn hoofdvraag toen ik dit topic startte was of er al nakomelingen zijn van Bosco of dat er meer mensen zijn die met hem gaan dekken. Ik ben toch blij dat ik niet de enige ben![]()
Leuk [***] ik kijk er ook heel erg naar uit om jou veulen te zien als het er is!
Er zijn al nakomelingen, toch?
[***] schreef:moonfish13 schreef:Ik ben bij jou veulen vooral benieuwd hoe het voorbeen en takt gaat zijn onder zadel.
Geen idee of dat erin gereden is of dat Bosco dat van zichzelf heeft, dat stekerige in draf.
O sorry ik had echt niet begrepen dat je dit oprecht positief bedoelde!!![]()
[***] schreef:_San87_ schreef:Toen ik het opzocht stond hij op licensed, dus ja...
Als je heel selectief zoekt misschien
MarjanB schreef:Wat een gezelligheidin mijn ogen maakt t geen kloot uit waarom het nu wel of niet is aangepast, het is aangepast en daarmee klaar toch?
Ben ook benieuwd naar de nakomelingen!
mavantos schreef:Joh, zoveel mensen, zoveel wensen.
De een houdt hier van en de ander weer van wat anders. Iedereen betaalt uiteindelijk zelf de rekeningen toch? Dan mag je ook zelf je beslissingen nemen.
Ben heel benieuwd naar de nakomelingen. Ik vind het een fijn sportpaard die heel kundig wordt opgeleid, ben ook benieuwd hoe die het straks op officiële wedstrijden gaat doen in de subtop.
janderegelaa schreef:GabberGill schreef:Wel of niet een vaderdier ga ik me niet over uiten. Ik snap mensen die er negatief naar kijken, maar ik waardeer de mensen die het verhaal aan durven te gaan met hem als vaderdier!
Ik ben namelijk erg benieuwd wat hij gaat doen in de fokkerij. Als mensen met een correcte merrie komen en ook gewoon goed doordacht hebben over hoe en wat ben ik helemaal in voor een nakomeling van hem!
Ik zie dat toch anders. Moeders vader heeft het niet kunnen verbeteren want zijn moeder heeft het ook. Zijn vader heeft het ook niet kunnen verbeteren. Het zit waarschijnlijk echt verankerd in die stam. En het zijn toch goede hengsten.
MarjanB schreef:Bedoel meer het hele drama er omheen met speculaties dat de eigenaar meeleest en gemopper over wie wel of niet iets fout gezien heeftstaat nu toch goed? Hoe het ook is gebeurd
MarjanB schreef:Bedoel meer het hele drama er omheen met speculaties dat de eigenaar meeleest en gemopper over wie wel of niet iets fout gezien heeftstaat nu toch goed? Hoe het ook is gebeurd
[***] schreef:moonfish13 schreef:Ik ben bij jou veulen vooral benieuwd hoe het voorbeen en takt gaat zijn onder zadel.
Geen idee of dat erin gereden is of dat Bosco dat van zichzelf heeft, dat stekerige in draf.
O sorry ik had echt niet begrepen dat je dit oprecht positief bedoelde!!![]()