Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Siamsmeesje schreef:Dit artikel is inmiddels bewerkt. Oorspronkelijk werd de naam van Total US wel genoemd, net zoals er stond dat ze behalve mailtjes naar de HH en het KWPN er ook eentje naar de eigenaar had gestuurd.
voyou schreef:Met een WFFS veulen weet je al dat de vader ook drager moet zijn, het kan niet anders. Het veulen is immers getest, maar ik snap wel dat de belangen groot zijn.Siamsmeesje schreef:Dit artikel is inmiddels bewerkt. Oorspronkelijk werd de naam van Total US wel genoemd, net zoals er stond dat ze behalve mailtjes naar de HH en het KWPN er ook eentje naar de eigenaar had gestuurd.
Klopt inderdaad. Artikel was eerst anders. Ik snap wel dat ze eerst uitsluitsel willen van een test van Total. Anders is het toch speculeren..
Bucephalus schreef:Met een WFFS veulen weet je al dat de vader ook drager moet zijn, het kan niet anders. Het veulen is immers getest, maar ik snap wel dat de belangen groot zijn.
Jester_ schreef:Wat ik dan zo gek vind. Everdale is dus drager. Lord leatherdale x negro
Glamourdale niet, dat is ook een lord leatherdale x negro. hoe kan dat dan?
Zoals dit artikel:
https://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuw ... ijgen.html
De merrie was van everdale, dus drager via everdale. Wie was de hengst waarmee gedekt was dan? die moet dan toch ook drager zijn, anders krijg je geen lijder
voyou schreef:Bucephalus schreef:Met een WFFS veulen weet je al dat de vader ook drager moet zijn, het kan niet anders. Het veulen is immers getest, maar ik snap wel dat de belangen groot zijn.
Eerste stelling klopt inderdaad maar ik heb nergens gelezen dat veulen getest is. Er stond iets van symptomen lijken er wel erg op. Komt over als een vermoeden maar niet als zekerheid en een getest veulen.
Zolang dat zo is, is het speculeren.
Bucephalus schreef:
Suzanne F. schreef:Wat ik nog schokkender vond is het dat het helemaal zo nieuw niet is. In Duitsland schijnen de stamboeken al jaren op de hoogte te zijn. Waarom is hier nooit iets mee gedaan? Iets met een struisvogel ofzo?