Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GJ9 schreef:Aimee schreef:Mij verbaast het eigenlijk dat die Julius zoveel besproken wordt. Kleur is dus belangrijker dan kwaliteit?
Of ben ik de enige die het een kortbenig kortbewegend simpel erg horizontaal paard vindt?
Als er een zwarte was geweest die van dressuurpaard naar Gelders paard zou gaan, zou die net zoveel besproken worden.
Dees schreef:Fellini: er lopen er 2 mee, er mogen er 2 door. 100% score.
En dat uit het seizoen dat hij helemaal nog niet KWPN goedgekeurd was, maar het handje vol dekkingen in 2013 onder AES-vlag zijn gerealiseerd. Geloof dat er in 2014 nog geen 10 van geboren zijn.
Aimee schreef:Mij verbaast het eigenlijk dat die Julius zoveel besproken wordt. Kleur is dus belangrijker dan kwaliteit?
Of ben ik de enige die het een kortbenig kortbewegend simpel erg horizontaal paard vindt?
Dees schreef:Nou, de verhouding ligt wel wat scheef hoor.
Die ene goedgekeurde Gelderse hengst per jaar levert op Bokt meer reacties op dan 50 goedgekeurde hengsten uit een rijpaardrichting van hetzelfde jaar tezamen.
In de rijpaardenfokkerij hebben we het over een splintertje op het geheel. Zou je afgaan op Bokt, zou je denken dat het onze inlandse hoofdfokkerij is. En dat is het bepaald niet, he?
DePaardenman schreef:[naam verwijderd] schreef:Fellini: er lopen er 2 mee, er mogen er 2 door. 100% score.
En dat uit het seizoen dat hij helemaal nog niet KWPN goedgekeurd was, maar het handje vol dekkingen in 2013 onder AES-vlag zijn gerealiseerd. Geloof dat er in 2014 nog geen 10 van geboren zijn.
Ferro, Flemmingh en Jazz. En een paar waardeloze optredens als jong paard, kost je al gauw vijftig dekkingen.