CGJ12 schreef:IAN-trofee toch?
Nee, nieuwe naam nieuwe toekomst... en ik zie geen afstanden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CGJ12 schreef:De eerste persoon die BOKT serieus neemt moet nog geboren worden.
Citaat:De eerste persoon die BOKT serieus neemt moet nog geboren worden
Bucephalus schreef:Citaat:De eerste persoon die BOKT serieus neemt moet nog geboren worden
Constructief idee:
Als jullie (Sarabande, Missouri en CgJ12) dan eens gezellig met z'n drietjes ergens een chatclubje gingen oprichten waar je elkaar en de post van anderen niet serieus hoeft te nemen nemen? Bespaart mij hier een hele hoop ergernis
Stephany schreef:Nou ja, Nu heb ik het gedaan, de volgende boosdoener na Guldenberg de eigenaar en AWvL!
Ik heb niets met die schikking te maken!!! Ik heb geen schikking met de KWPN getroffen en zover ik heb kunnen lezen is de eigenaar van Guldenberg nooit zwijgplicht opgelegd tijdens de uitspraak van de schikking.....en waarom zeg je dit specifiek tegen mijn persoon?? Ik lees hele gefundeerde stukken van AWvL waar ik de informatie uithaal, ga je hem dat nu ook zeggen......
Stephany"]
Ja, ik lees ook in het stuk van o.a. AWvL dat er een schikking geweest is, ook Joost heeft het daarover, alleen begrijp ik dus van AWvL dat de schikking niet juist is afgehandeld, het geld is wel uitbetaald, maar de fokker en het paard zijn nooit van alle blaam gezuiverd!
Als dit zo is, dan heeft de KWPN dus nog steeds het een en ander RECHT TE ZETTEN...(dus...op te lossen....!!)
Maar ik denk dat AWvL daar wel het fijne van weet!
[/quote]
Herhaling sarabandes antwoord:
[quote="sarabande schreef:Je blijft dit naar boven halen. En je blijft selectief lezen.
Ik heb daarna al een paar keer gezegd dat dit wat mij betreft een afgedane zaak is en dat de hengst alle kans heeft gehad zich te herwaarderen
PUNT
Ik reageerde niet op een schrijffout ik reageerde op een totaal onzinnige correctie die niet alleen off topic maar ook nog onterecht was.
Dickie"]
[quote="CGJ12 schreef:van Katja heb ik weining gelezen dat ook maar enigszins op smaad lijkt. Dus dat valt allemaal best mee dunkt me.
Missouri"]
[quote="CGJ12 schreef:De eerste persoon die BOKT serieus neemt moet nog geboren worden.
Citaat:De hele Guldenberg-affaire is een gedane zaak.
Je kunt ook gewoon de eigenaar bellen waarom het zo is gegaan, heb ik met Nevado ook gedaan. Kreeg een keurige, duidelijke uitleg waar ik vrede mee had.
En als hij het je niet wil vertellen heeft dat een reden.
Je kunt hier gaan zitten speculeren maar dat raakt kant noch wal.