Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Feelsoproud schreef:Gisteren mijn half verwilderde merrietoch maar eens geborsteld,en een keertje een filmpje gemaakt.
Ze liet zich fijn zien op de nieuwe superdeluxe bodem![]()
:
http://www.youtu.be/GExEvLd0Md8
Hamont schreef:Wanneer hoor je wat Urobi?
Even een vraag, ik hoor wel eens geruchten dat momenteel men op zoek is naar lange merries in de springfokkerij. Met grote maten. Wat is jullie ervaring hiermee, mijn merrie is niet al te groot, 1.60 en niet lang, wel een beste hals.
Gewoon proberen maar?
chico_lama schreef:Onze merrie hebben we afgemeld voor de eptm test die a.s. maandag zal starten in sleen. ze heeft zich gevangen met losgooien :-( echter zal ze nu ibop lopen in tolbert of brummen. als ze optijd klaar is.
urobi schreef:Wij hebben destijds onze nu inmiddels elite merrie voor de keuring gehad zij was redelijk lang gelijnd wat met rijden niet altijd makkelijk is ze is er wel keur mee geworden.
[ Afbeelding ]
Haar dochter is op de keuring vorig jaar 1.64 gemeten maar dat redde ze toen nog niet hoor, zij is nu voorlopig keur geworden, je moet zelf een goed gevoel hebben over je paard wij hebben haar foto eerst naar een inspecteur gestuurd met de vraag wat hij van haar vindt op foto en of het nut zou hebben om met haar te gaan aangezien ze niet groot is.Hij heeft gezegd dat als ze 1.62m we het gewoon moesten proberen.
[ Afbeelding ]