das nog wat anders

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sigrid1182 schreef:dat ie bij geen stamboek is ggk vind ik op zich niet zon probleem, als ie iig maar 100% gezond zou zijn,
en ik vind dat de eigenaar daar een verantwoording in heeft,....hij kan em tch voor 450 euro even klinisch en rongt laten keuren...dan weet je als je bij deze hengst gaat dekken, dat je iig met een gezond dier te maken hebt....de knie ziet er iig discutabel uit,
en zoals de hengt er uit ziet op foto....als die man er echt zo wijs mee was gaf ie em beter te vreten.....
of minder laten dekken als ie t lichamelijk niet aan kan....
tanjaatjuhh schreef:Hij heeft aan 2 kanten zon knie hoor heeft daar geen problemen. Zijn wijde stand , vind je het gek hij had net mijn merrie gedekt en dat ging niet makkelijk mijn merrie draait nogal hij moest 2 keer zelf dus meneer was uitgeblust.
branka16 schreef:sigrid1182 schreef:dat ie bij geen stamboek is ggk vind ik op zich niet zon probleem, als ie iig maar 100% gezond zou zijn,
en ik vind dat de eigenaar daar een verantwoording in heeft,....hij kan em tch voor 450 euro even klinisch en rongt laten keuren...dan weet je als je bij deze hengst gaat dekken, dat je iig met een gezond dier te maken hebt....de knie ziet er iig discutabel uit,
en zoals de hengt er uit ziet op foto....als die man er echt zo wijs mee was gaf ie em beter te vreten.....
of minder laten dekken als ie t lichamelijk niet aan kan....
Misschien kun je vragen waarom hij zo dunnetjes is.
Ik vind dit echt een rot opmerking en echt een aanval naar de fokker toe.
Niet zo netjes van je sigrid
Pletje123 schreef:branka16 schreef:Nou zeg dit slaat toch werkelijk nergens op?
Wij hebben ook een scharminkel, maar deze is zo gekocht, zijn wij dan ook slecht?
Voeren wij ook niet goed??
Kom op zeg, kijk een beetje verder dan je neus lang is.
Wij kijken juist verder...
Pletje123 schreef:Ik verziek je topic helemaal niet. Had nog niets gezegd over de hele schrale conditie vd hengst. Maar goed, als jij graag dat enorme bord voor je hoofd wil houden, gaat uw gang!