Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Ik had het je al ge-pb't, maar wat heeft een plek in de fokkerijcie te maken met het al dan niet wegdoen van jouw meiden ?
, echter in lijn met de visie van het bestuur.....
sphinxje schreef:Misschien nieuw selectie criteria voor deelname aan AVS bestuur en aanverwante comissies (zoals fokkerij), de arabieren die je thuis hebt mogen niet te mooi zijn, o.b.v. de NL showcriteria, echter in lijn met de visie van het bestuur.....
en ja, accidents happen, er zal best wel eens een niet knappe, of zeg maar gewoon lelijke tussen door geboren worden, en daar zit dan toch echt het AVS papier bij, alleen zou je die dus niet in moeten zetten voor de fokkerij.
Ja we zijn er weer, de bubbels zijn uitgewerkt!
Nu op naar Parijs...........foto van Ghajariy op SE al gezien?
Sabiy schreef:Hahaha hoezo red je dat niet op een vrijdagavond ? Andere dag mag ook hoor, dat is toch wel te regelen ?
Jaaaaa lekker plaatje weer he, van het kereltje....?!!
goeiemorrege: heb het hele weekend nodig gehad om bij te komen!!
Ben ik echt niet meer gewend hoor, om tot in de vroege ochtend te ouwehoeren en te luisteren. Ben nu pas in staat om me weer eens op internet te begeven..zolang mijn ogen open willen blijven, tenminste. Wat zát er in godsnaam in die bubbels???
. Ik hoop dat we met deze 21-11 klup iets heel moois op gaan bouwen!!