Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FuegoJoy schreef:Gisteren nog wat foto's van Reindert gekregen, waar ik heel erg blij mee ben.
Nog blijer ben ik dat hij vandaag onze kanjer ( en ook de rest van de kanjers bij ons op stal) op de gevoelige plaat zal zetten.
Het wordt een zonovergoten dag en de springtuin ligt er super bij met alle nieuwe sprongen en gesproeide bodem.
Meet Mama Joy, Estopa Joy
Moeder en zoon
Big Boy : El Fuego Joy ( Gasirx Estopa Joy ) 2005
FuegoJoy schreef:Gisteren nog wat foto's van Reindert gekregen, waar ik heel erg blij mee ben.
Nog blijer ben ik dat hij vandaag onze kanjer ( en ook de rest van de kanjers bij ons op stal) op de gevoelige plaat zal zetten.
Het wordt een zonovergoten dag en de springtuin ligt er super bij met alle nieuwe sprongen en gesproeide bodem.
Moeder en zoon
Aladinnetje schreef:FuegoJoy schreef:Gisteren nog wat foto's van Reindert gekregen, waar ik heel erg blij mee ben.
Moeder en zoon
Estopa Joy is toch van Libanon Aladin? Want dan is ze de halfzus van mijn arabiertje.