Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
thoroughbred schreef:Mijn ervaring is dat als je een volbloed die nooit getraind is voor renpaard in de galop makkelijk in balans te krijgen is(dressuurmatig) bij ex-renpaarden vergt t wat meer tijd. maar ze hebben toch niet zo veel moeite om zich rond te laten rijden. Ze hebben misschien niet de perfecte bouw ervoor maar ze kunnen t wel zonder dat je ze foceerd.(bv paard van jessica)maargoed..dit is mijn ervaring.
Jessica24 schreef:Maar dan is toch mijn vraag hoe het mogelijk is dat een paard zoals bv
Bonfire met aardig wat Volbloed in de aderen zo hoog kan lopen in de sport.
Want dat zou betekenen dat ook paarden met een verkeerd lendenmechanisme hoog mee kunnen lopen in de sport.
Dus waar zeuren we dan over?
Of zie ik het nu helemaal verkeerd...
Pipo"]
[quote="Jessica24 schreef:Maar dan is toch mijn vraag hoe het mogelijk is dat een paard zoals bv
Bonfire met aardig wat Volbloed in de aderen zo hoog kan lopen in de sport.
Want dat zou betekenen dat ook paarden met een verkeerd lendenmechanisme hoog mee kunnen lopen in de sport.
Dus waar zeuren we dan over?
Of zie ik het nu helemaal verkeerd...
jacobien"]
[quote="Pipo schreef:Dan praat je over jury's die niet volgens de FEI normen jureren.
Pipo schreef:Maar video's vertraagt afspelen............geeft wel een heel vreemd beeld.
ThePast03 schreef:[Als je goed oplet zie je ook vreemde beelden zonder die vertraging.
[/quote]
Pipo schreef:Samsam
ik vind de opmerking suggestief en onder de gordel. Ik val jou ook niet aan omdat je zonder af te zeggen niet op bent komen dagen.
.
Pipo schreef:Samsam
ik vind de opmerking suggestief en onder de gordel. Ik val jou ook niet aan omdat je zonder af te zeggen niet op bent komen dagen.
Ik ben nog steeds erg blij met mijn Jazzjes.En ze komen allemaal uiteindelijk weer uit op een anglo-arabiermoeder. Dus wat dat betreft zitten we wel goed. Ook wij hebben goede en minder goede paarden. Heb de theorie er nog niet op los gelaten.
Maar goed, lees mijn postings eerst goed door voor je met dit soort vragen komt samsam. Vind het een beetje notdone persoonlijke aanvallen te gaan doen.
Lees, en je zult zien dat ik mijn kritische kanttekeningen geplaatst heb. Maar zeker een kern van waarheid heb gezien en gehoord. Wel vind ik het jammer dat we niet normaal kunnen discusseren over vernieuwende ideen in paardenland.
Pipo schreef:Dit is meer dan vreemd, confronterend te noemen zelfs. Heb je het weleens gedaan. De piaffe en passage?
En vooral blijven oplettend dat het een tweetakt is he!!
Je ziet een heleboel aan dressuurpaarden, maar dit overtreft.
joshua schreef:Ben bang dat als dit ook nog zolang doorgaat dat dit topic ook weer een slotje zou krijgen.