Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. De voorbrenger kon hem niet bijbenen...
. Viennanova schreef:De rijderij van Emmelie viel mij negatief op. Ze pakt ze gigantisch bij de kop, en dat kwam vooral Westpoint niet ten goede. Die maakte tactfouten, kon doordat hij zo werd tegengehouden zijn ei niet kwijt en werd steeds heter. Zo ook bij Winningmood.
Volgens mij voeren ze bij Laarakkers wat teveel, getuige Uphill die over de schutten het publiek insprong. De voorbrenger kon hem niet bijbenen...
Viennanova schreef:Met de andere voorbrenger hielden ze constant de zweep voor zijn neus. Daar had hij blijkbaar nog wel enig ontzag voor. Iemand van de VDL stud liep eerst met Uphill (Janko?? ofzo). Hij wilde niet opstellen, niet stilstaan, liep te drammen. Dus toen maar rondjes draven, maar bij de eerste passen liep hij al dwars door het bit en had zijn voorbrenger niets meer te zeggen. Hij zetten hem een keer tegen het schut, en bij de tweede keer aan het einde van de lange zijde wilde de voorbrenger dit weer doen, om hem af te remmen. Met als gevolg dat Uphill dwars over/door het schut het publiek in ging. Daar ving iemand hem op, en toen ging hij zo "hup" weer over de schutten die plat lagen de ring weer in. En toen hielden ze hem dus de gehele tijd de zweep voor de neus. Bij de laatste ronde, waarbij alle hengsten in de baan kwamen, ging Ampere met een ereronde de baan door. De voorbrenger van Uphill had het wel gezien, en koos eieren voor zijn geld door met de hengst in stap de baan te verlaten. Idd gewoon gebrek aan respect en brutaliteit.
Pipo schreef:Die andere persoon die Uphill opving en er verder mee liep, was van Norel Jr. Die pakte hem ff wat harder aan.
Raiza schreef:Iemand Zjengis Khan zien lopen? Zie net bij de uitslagen dat hij minder gepresteerd heeft dan de eerste 2 wedstrijden, ben wel benieuwd waarom
NikkiS schreef:Ik heb Zjengis khan zelf gereden gister en hij deed het echt super goed hij liep er super fijn aan.. maar ik vind dat de jury van gister wel heel veel verwachtte van die jonge hengsten en het is ook maar net wat ze willen zien, maargoed ik kan alleen maar zeggen dat ie heel fijn liep