Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
0ojannekeo0 schreef:Premie geld alleen bij goedkeuring voor 1 januari 2012. Dus voor Jollyjoker kán er nog een premie bijkomen als hij nogmaals voorgesteld word op de keuring en wel door mag/ ggk word.
Nicole288 schreef:0ojannekeo0 schreef:Premie geld alleen bij goedkeuring voor 1 januari 2012. Dus voor Jollyjoker kán er nog een premie bijkomen als hij nogmaals voorgesteld word op de keuring en wel door mag/ ggk word.
Dan hadden ze die premie toch nu al vast moeten leggen? Hij is nu van JJ en als die hengst nu zonder premie verkocht is kunnen ze toch later niet alsnog om geld komen?
(er van uit gaande dat het onderling niet is afgesproken nu dus he, maar bij de veiling was er geen sprake van een premie bij deze hengst)
0ojannekeo0 schreef:Bibah schreef:Ik ben toch helemaal wild van Baron ter Kwincke de uptown x gribaldi ... wat een stoer dier zeg!
Ik ben er ook echt weg van. Als hij ggk word dek ik er volgend jaar mee! Dan heb ik een veulen van Baron ter Kwincke x Anne Sophie ter Kwincke (contango x Jazz).
Sjoert schreef:Nee, helaas.
Ik was er alleen vrijdag en zaterdag. Waarbij ik eerlijkheidshalve met name de dressuurpaarden op de foto heb gezet.
Het fotograferen van de springpaarden wordt je gewoon heel moeilijk gemaakt
Bedankt smeet; zelf vind ik de foto's maar matig hoor
Maar goed. We blijven fanatiek oefenen.