mirjamalvaro schreef:Oh best spannend dan als ze gelijk weer melk verliest
Dit is wel vrij normaal voor haar aan het eind van een dracht met een vol uier als ze ligt in de nacht.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

carika schreef:Zijn jullie er al uit wat de namen worden voor dit jaar?
Altijd leuk om met elkaar mee te denken![]()
Ik moet iets met W en dan het liefst in het thema "toveren" dat zit in de stam.
En zijn er ook mensen die een stream hebben van hun camera? Lijkt mij leuk om mee te waken, kan mij dat herinneren uit eerdere dikke buiken topics
Nu heb ik ook wel echte IJslandse vreetzakken maar toch.. Ik herken dat dus niet. Heerlijk om te zien he, die dolle minuten!
Meeste zijn IJslandse namen. Ik zat toevallig recent te denken dat het best leuk zou zijn eens mijn camera te streamen. Vond dat zo geweldig leuk om mee te kijken voordat ik zelf ging fokken en het druk genoeg had met de eigen dikkies
Alleen geen idee hoe... Anders lijkt het me zeker leuk.

Je mag nog even (on)geduldig wachten, sterkte 
Fijn dat Tara zich al helemaal thuis voelt
Op de foto valt het inderdaad mee
Volgens mij vannacht of volgende nacht volle maan. Vaak zie je dan veel veulens geboren worden
Ze moet nog 13 dagen tot veilig

.
.
.
. Ze lijkt niet veel last te hebben van de dracht. 

. We hebben er in totaal 10 tussen 15 maart en 30 april uitgerekend
. Maar heb ook Tinkers en trekpaarden, die zijn sowieso wel fan van eten haha.
. Zit er nog vooruitgang in kwa uier bij minthe? Zilver is idd erg breed. Benieuwd of er ook een groter veulen uit komt als andere jaren
ze groeit ook al goed kwa uier.
hoe gaat het daar nu?
alles gaat goed nu dus met moeders?
aftellen duurt zo lang
qua namen: ik dacht dit jaar een Q te moeten. Maar arab hoeft geen letter vertelde het stamboek hier me. Phoe.
leuk voor jou eerste keer. Voor mij ook, dus allemaal extra nieuw. Je mag nog lekker even en straks in de zomer. Heerlijk.
wordt dan een olifanten dracht
geen enkel signaal dat het er aan komt (uier is terug geslonken. Geen hars, ze rende zelfs weer door de weide.) en toch zou het me niks verbazen als de trut m er uit duwt met volle maan.
nonkel woont er naast en heeft slapeloosheid die ie nu toe past voor ons. Manlief gaat om vier uur ook en om zes…. Als m er zonder waarschuwing uit duwt ergens tussendoor….