Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimDime schreef:Ik meld mij hier even. Ik heb een bijna 3jarige merrie gekocht van especial x krack c
Graag wilde ik haar wegbrengen voor de merriekeuring en professioneel voor laten brengen. Is er iemand die hiervoor een goed adres weet in de regio Zuid-Holland? Ik kom met Googlen helaas niet veel verder.
Vast bedankt
Stral schreef:Ik stel waarschijnlijk een stomme vraag maar op zo’n thuiskeuring worden ze toch puur op exterieur en in het straatje beoordeeld hè, ik dacht dat dat puur een beeld schetste maar ze dan geen predicaat konden krijgen. Maar dat kan dus wel? En mogen ze dan ook naar de CK?
yvonnepuntnl schreef:Stral schreef:Ik stel waarschijnlijk een stomme vraag maar op zo’n thuiskeuring worden ze toch puur op exterieur en in het straatje beoordeeld hè, ik dacht dat dat puur een beeld schetste maar ze dan geen predicaat konden krijgen. Maar dat kan dus wel? En mogen ze dan ook naar de CK?
Alleen als je merrie het sport predikaat al heeft (of een goede IBOP) dan kan je merrie met een thuiskeuring Ster worden. Dan mogen ze daarna naar de CK.
gomir schreef:Ik zou dan mooi doortrainen naar het sportpredikaat en dan aanbieden voor exterieur Firegirl