Kletstopic 2024 veulens

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 22:22

Sanet, wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Toch altijd weer spannend! Bij twijfel zou ik morgen ook niet op pad gaan. Zijn hooi smaakt daar prima zo te zien, dus een nachtje langer vindt hij vast niet erg :D

Kvikur, wat je hebt meegemaakt is ook niet niks en dat je soms wat angst voelt lijkt me niet meer dan normaal. Daarom extra knap dat je toch op pad bent gegaan, positieve ervaringen stapelen :j

Kiko, heerlijke sneeuwfoto's! Fijn dat ze nog naar buiten kunnen. Wij hebben pas 2 dagen sneeuw gehad, maar ik merk nu al dat ze vanavond enorme ballen onder hun hoeven hadden en de sneeuw was een soort ijs geworden. Ik betwijfel of ze naar buiten kunnen aangezien ze morgen code oranje afgeven hier :=

Sansa, wat een leuk dier <3. -15 is wel heel koud :brr:

Flubberboot, halsstrekken kan Piet al goed :j en die oortjesfoto is schattig, lekker fluffy :D

Hier weinig te melden eigenlijk. Zelf heb ik de afgelopen 2 dagen veel gewerkt dus ik heb mijn man gevraagd wat foto's te maken voor me omdat, nu het eindelijk is gaan sneeuwen, ik er niks van meekrijg omdat ik niet thuis ben.
Hij heeft braaf wat foto's gemaakt :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De rijbak heeft een zachte ondergrond dus daar konden ze lekker spelen vandaag :j

Muronia

Re: Kletstopic 2024 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-26 22:43

Ik was ook verbaasd dat ze gewoon in de bak/paddock konden vandaag. Wat zijn paarden gekke beesten, dat ze dat zo mooi vinden, sneeuw. Ik heb er een behoorlijke hekel aan, koud, nat en straks weer smurrie :+

Met sneeuwsnor _O- Afbeelding
Afbeelding

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-26 23:58

Sanet wat een goed nieuws!! *\o/* Ik sluit me helemaal aan bij de anderen, een dagje langer daar is misschien wel net zo fijn met de voorspellingen -O-

Oh ik geniet van al jullie sneeuwfoto’s!! Wat zijn jullie jaarlingen echt al groot en volwassen. Dan vind ik toch dat je goed kan zien dat Y’ur nog wel wat achter loopt.
We hebben hier vandaag ook nog maar even wat plezier in de sneeuw gehad met ze. Het zonnetje was erg aangenaam dus ze konden ook eventjes lekker zonder deken rond wandelen. Dat leken ze ook te waarderen *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Broertje/zusje van de kleine draak is ook al zeer aanwezig :j
Afbeelding

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:15

@Sanet : wat fijn dat het goed nieuws is van je stuntpiloot. En ik zou idd ook morgen niet de weg op gaan als het niet moet en al helemaal niet met trailer :n

@ Sansa : -15, ik heb zelf Deense kameraden en die moesten ook wel een beetje lachen dat ik zo bibberde bij -5. En toch vind ik dit weer echt fijner dan regen en modder

@Dais_ : Man goed afgericht dus :j mooie foto’s <3

@Muronia: prachtige foto’s ! Onze paarden gaan met veel plezier naar buiten, die vinden dit weer heerlijk volgens mij :j

@Lonniej : prachtige foto’s <3 Yur ziet er toch prima uit, heerlijke uitstraling heeft hij ook

Hier komen per eind maart onze andere 2 Utjes uit de opfok naar huis (opfok stopt ermee), dus dan kan ik die hier ook lekker spammen.

Wilde foto’s van Uk in de sneeuw uploaden maar mijn ipad werkt niet mee dus die houden jullie tegoed nog

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:02

Oh hopelijk nu wel gewoon een normale draagtijd voor een broertje of zusje van Y’ur (spreek je dat trouwens gewoon uit als Jur, of..?).

Ik zie echt prachtige sneeuw foto’s voorbij komen. Ik ben wel een klein beetje klaar met de sneeuw nu. Mooi leuk, foto’s gemaakt, nu maar weer weg met dat spul!

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:53

Afbeelding

Luci geniet ook van de sneeuw!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:29

Hier zoals beloofd nog : Ukkepuk in de sneeuw

Afbeelding

Ze is een mooi stel zo met haar zus, ik zie ook echt wel overeenkomsten in karakter en bouw. Ik blijf mezelf altijd even knijpen als ik haar zo mag zien staan, dat hadden we 2 jaar geleden niet durven hopen allemaal

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:31

Ze ziet er super uit en is echt al groot zeg.. fijn dat ze er toentertijd weer bovenop is gekomen.

De jongens hebben vandaag behoorlijk lopen rennen en spelen dus die vermaken zich wel..
heb ze iets later naar buiten gedaan en eerder naar binnen want de dames waren er klaar mee.. wilde graag naar binnen.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:14

Sanet fijn dat de operatie goed verlopen is.

Heerlijk die sneeuwfoto's allemaal.
Ik ben het helemaal nog niet zat, vind het ook jammer dat er morgen waarschijnlijk weer gewoon regen komt en alles dus weg zal zijn.

Vandaag de gok genomen en met Cielo gaan wandelen. Hij was buiten verwachtingen braaf. Niet moeilijk gedaan. Alleen het stukje over een gracht heen vond hij spannend en schoot hij wat sneller naar voor. Maar niet dat hij ervandoor wou gaan.
Had wel voor de zekerheid de hengstenketting gebruikt.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

kiko

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:36

Jaloers op iedereen waar de straten schoon zijn. Bij ons ligt er zo’n dik pak.. je bent kapot als je rondje tuin hebt gedaan.. Ben er echt wel klaar mee.. het is elke dag kijken of ze wel naar buiten kunnen..

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:40

Nouja heel schoon was de straat aan stal niet.
In sommige bochten was het toch serieus opletten. En ook veel zijstraten worden niet gestrooid.

Een bocht in de straat van "stal"
Afbeelding

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:21

DGM wat kleurt die mooi tegen dat witte van de sneeuw. <3

Cheytjuh prachtig stel zo, ja ik begrijp heel goed dat je je handen dicht knijpt. Dat had heel anders kunnen lopen, maar met alle pech die jullie hebben gehad, heb je dit toch echt verdiend :)

Art nou super, over dat drempeltje ben je heen gestapt en dat ging goed. Voor de volgende keer geeft dat weer wat meer vertrouwen.

Kiko hier is het ook niet schoon hoor. En er is zoveel gevallen dat ik het ook niet kan bijhouden. Dus banjeren we maar gewoon door dik 20 cm sneeuw hier om het huis. En dan krijgen we vrijdag nog een code rood met weet ik veel hoeveel cm |(

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding