Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Firegirl schreef:Gefeliciteerd met je Elite merrie Gomir! Het is inderdaad veel gedoe, zeker als ze niet vrij hoeven te springen. Kun je nagaan, als je ook nog naar de centrale keuring zou moeten.
gomir schreef:Firegirl schreef:Gefeliciteerd met je Elite merrie Gomir! Het is inderdaad veel gedoe, zeker als ze niet vrij hoeven te springen. Kun je nagaan, als je ook nog naar de centrale keuring zou moeten.
Dit was al een ster-sport-prok merrie dus ik had alleen naar de ck gehoeven normaal gesproken.
Merrie hoefde nu ook niet meer op het straatje etc. Maar Goed, ik ben allang blij dat ik haar dit jaar wel kon aanbieden voor graadverhoging. Ze werd vorig jaar een paar weken na de ck sport (en daarmee ook ster) dus moest hier al een jaar op wachten.
Liaan schreef:Gomir gefeliciteerd!
Ilse, met sport predikaat maak je wel meer kans. Maar dat zit er niet in? Je zou via de Ibop kunnen proberen. Had ze een bemerking op haar exterieur?
Laurie schreef:De planning staat inmiddels onlineMogelijk komt er op de stamboekkeuringen ook nog een rubriek voor stermerries, maar dat hangt af van de coronasituatie.