Logisch ook op die leefdtijd, komt er vanzelf op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gitta1977 schreef:Zal allemaal wel, op de foto loopt ie niet in balans. En afgezien daarvan is het mijn type paard niet. Kan wel zijn dat ie de Prinsenstad heeft gewonnen, maar dat zegt mij 0,0 nada noppes niks over de kwaliteit van a. het paard en b. de bloedlijn.
Gitta1977 schreef:Als je veel foto's van paarden bekijkt dan zie je vanzelf het verschil tussen een dier dat wel en een dier dat niet in balans loopt.
Omdat dressuur een jurysport is en blijft heb ik altijd twijfels bij sommige uitslagen. De kwaliteit van een paard zie je pas als ie een jaar of 9 is en GP loopt. Tot die tijd bekijk ik alle resultaten met argusogen. Als hier nou een amateur op had gezeten had ik meer gelooft in de kwaliteiten van het paard. Als een willekeurige onbekende Z ruiter dit dier had gestart durf ik bijna te gokken dat ie het niet gered had.
Maar ja, daar gaat dit topic niet over! Deze foto werd aangedragen als voorbeeld voor een goede match tussen Special D en Jazz en IK heb daar MIJN vraagtekens bij. Maar als iemand anders een andere mening heeft: be my guest. Over een jaar of 6 zien we wel verder, dan weet ik of ik me vergist heb of dat ik gelijk had...
manueeltje84 schreef:smeetjoew schreef:Helaas niet meer gefotografeerd omdat ik het veel te leuk vond om te kijken!(+ dat ik helemaal achteraan stond)
16. 597 - Rhodium x Amethist
wat een leuk apart dier zeg..
sarabande schreef:Dit is hele grote kennis en toekomst visie, ik zou daar cursussen in ga geven als ik dat talent had
manueeltje84 schreef:@janderegelaa
Wat heb je trouwens een geweldig gave bonte hengst! kweil, kweil, kweil,
Geeft hij echt altijd bont???
Ik heb zelf een Ed king hill gehad uit een schimmel merrie(werdt bont geboren, maar later helaas schimmel.)
Heb hem afgelopen december de 22 ste af moeten laten maken op 8 jarige leeftijd, erg zonde!
Gitta1977 schreef:janderegelaa schreef:Als je bedenkt dat dit een Special D x Jazz is dan zie je dat die combi echt heel goed past.
P.S. met dank aan Sjoert
Brrrrr. Ik krijg er helemaal de kriebels van. Lelijke hals, niet in balans.
manueeltje84 schreef:Ik is helemaal lijp van Sir Oldenburg![]()
![]()
![]()
Als dit veulen wat lijkt dek ik er mischien wel weer mee![]()
Kijk nou toch eens wat een plaatje![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xkqNK6TdRx0
Citaat:Is gewoon de Ferro lijn en Farn bloed wat je erin terug ziet. Dit is Special D destijds op de keuring:
En die is nog zwaarder dan deze Rhodium. Persoonlijk hou ik wel van die vader paarden uitstraling.