Gister veulen van verleden jaar even vastgelegd. Ze komt weer in haar zomervacht en die lijkt weer lichter te worden.
Nog 1,5 maand wachten op volle broer (of zus).
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), maar mijn hengst heeft wel al de eerste merries gedekt en dat vind ik echt oprecht heel erg tof. 

Ik ben ondertussen een fervent meelezer en vind het hartstikke leuk, maar ik heb de tijd niet om zelf actief te reageren. Mochten jullie dit wel storend vinden, laat maar weten. Dan zal ik toch proberen actiever te reageren.

EllyC schreef:Veulen van verleden jaar net nog een keer op sporthorses gezet. Als dit niet lukt dan blijft ze gewoon tot 3 jaar denk ik. Bah ik wou dat ik heel rijk was dan mocht alles gewoon blijven....
  Echt he hoe kan het? Misschien omdat ze nog steeds bij de merrie loopt en nog drinkt? Wie zal het zeggen.                                                         kyrkelover schreef:Hier is Dream inmiddels een 10tal keer onder het zadel en gaat inmiddels netjes mee naar het bos met een 20 jarig meidje op de rug.
Lekker rechtuit kilometers maken op veel verschillende ondergronden.
Ben zo benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen.
[ [url=m/rmd9E6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ACSPkY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kLfG3S.jpg]Afbeelding[/url] ]
  ) uit