Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manueeltje84 schreef:@janderegelaa
Ferro uitstraling zei je???
Ik heb zelf een Rhodium, snap niet waarom ze dat stukje massa mist dan.
Die is echt tot haar 4,5 jaar een heel ielig kippje geweest.
En dan zouden de meeste zeggen, ja maar ze hebben ook nog een moeder.
Nou mams was een zeoliet, en zeoliet staat er nou niet echt bekend om ielige paardjes te fokken
janderegelaa schreef:manueeltje84 schreef:@janderegelaa
Nou mams was een zeoliet, en zeoliet staat er nou niet echt bekend om ielige paardjes te fokken
Heb even wat uit je profiel geleendDit is toch echt een Ferro hals hoor
manueeltje84 schreef:@janderegelaa
Lappie_Lap schreef:Hebben ze bij het KWPN eigenlijk ook zoiets als een her/nakeuring?
janderegelaa schreef:manueeltje84 schreef:@janderegelaa
Volgens de exterieurindex van Zeoliet geeft hij arm bespierde halzen, dus dan valt het met jouw merrie nog alles mee.
janderegelaa schreef:manueeltje84 schreef:Maar eeh Ferro hals zei je??? Wat dacht je van het achterbeen
Die hals is toch niet iel!? Achterbeen is super.
sarabande schreef:Den Bosch toonde weer aan dat de hier zo verafschuwde ieligheid, voorbeen zwaaiers etc geen enkel beletsel zijn om te kunnen presteren.
Sinds Jazz nummer 1 dressuurvererver ter wereld is wordt ook de kritiek op hem en zijn karakter een beetje ridicuul.
Gewoon met de tijd mee gaan, hoe moeilijk dat voor veel mensen ook is
sarabande schreef:Den Bosch toonde weer aan dat de hier zo verafschuwde ieligheid, voorbeen zwaaiers etc geen enkel beletsel zijn om te kunnen presteren.
Sinds Jazz nummer 1 dressuurvererver ter wereld is wordt ook de kritiek op hem en zijn karakter een beetje ridicuul.
Gewoon met de tijd mee gaan, hoe moeilijk dat voor veel mensen ook is
MargreetB schreef:Nou.... ik verafschuw geen ieligheid, ik gaf alleen aan dat er wellicht wat massalere hengsten nodig zijn om het enigszins in balans te houden, voordat het doorslaat naar té ielig (mijn woordkeuze 'ielige kippetjes' was alleen gebruikt om duidelijk aan te geven wat ik bedoel). Daarmee wil ik dus geenszins zeggen dat er alleen maar massalere (laat staan ouderwetsere) paarden gefokt zouden moeten worden. Maar het moet uiteindelijk toch ook niet zo worden dat er alleen nog maar 'hertjes' rondlopen.
janderegelaa schreef:Als je bedenkt dat dit een Special D x Jazz is dan zie je dat die combi echt heel goed past.
P.S. met dank aan Sjoert