Wat ze waard zijn en wat we ervoor krijgen is tegenwoordig ook iets helemaal anders . 2 jaar is een moeilijke leeftijd om een paard te verkopen. Mensen kopen liever ofwel een veulen (omdat ze graag zelf de opvoeding van begin af aan doen etcetera) of een 3 à 4 jarige die min of meer uitgegroeid is en waarvan ze zich al een beter beeld kunnen vormen, eventueel omdat ze al ingereden zijn.
Moet ze dit jaar nog weg? Anders wacht je wat je er op 3-jarige leeftijd voor kan krijgen.
pippenstein
Geplaatst: 04-10-11 16:40
helaas geen foto ( krijg dat nog steeds niet voor elkaar ) Mijn Nobel Boy geboren :06/05/2009 vade: Liz.Noreia moeder: Flimmer van de Staetenhoeve ( Blg) Maar belangrijkste is dat hij een superlieve en slimme pony is.
Hallo dames Ik heb een leuke haflinger op het oog maar ik twijfel een beetje over het bedrag dat de eigenaren ervoor vragen Wie mag ik een pb sturen met meer informatie Bvhd
Mij mag je gerust pb'en, al weet ik niet of ik kan helpen
EngeltjeS
Geplaatst: 06-10-11 10:46
Aleandro: tussen de 1500/1800, jonge haflinger maar toont wel veel kracht. Raven: tussen de 500/800, 5 maand oud is nog jong. Ben benieuwd hoe die is na 3 jaar. Beau: tussen 1800/2200 euro, leeftijd: nog jong, vollop in de groei en ontwikkeling. Ontplooit zich enorm mooi.
Bij deze mijn eigen trots: Naam:Arathos vd Vogelzang (broer van Harley) Leeftijd: mei 2007 Geslacht: Ruin Afstamming: Athos X Aramon Schofthoogte: 1.43 momenteel, vollop in de groei Bijzonder: ontzettende snel lerende pony, verkeersmak, houdt van springen en dressuur. Hij is leuk onder het zadel, maar dressuurmatig nog lerende. Niet bang voor water, trailers, vreemde dingen. Veel vertrouwen in de mens. Lief, knuffelig, maar nog wel jong en 'bambi'-achtig. Foto's:
en de mijne dan? naam: zadora van de kweeklust leeftijd: al 18, maar doet niet onder voor een 8 jarige (echt niet) geslacht: merrie vader: stein van den hemel vm: admiral vv: status ze is M1 startgerechtigd geweest en wij zijn nu L1 +16 en hopen snel de overstap naar de L2 te maken! verder zit er een gouden karakter op, zal nooooooit lelijk doen hooguit lelijk kijken en dan gelijk weer vrolijk omdat ze van dr eige boze gezicht schrikt! keertwending om de ah zit er op, sb, traver, begin van appuyeren en vooral veel liefde! (en heeeeel goed achterbeen werk) en een 1e premie behaald als 11 jarige!
Brenda v.d weedestein: Ze is geboren in 2002 Stokmaat : 1.47 geslacht: merrie Vader : walenstein Moeder: chiela v.d weedestein Ik zou graag willen weten wat ze waard is
Ze is een reiner ( western) Ze kan voor de kar en heeft vroeger L1 Dresuur gelopen en ze heeft gesprongen volgens de mensen 1.30m, maar dit weet ik niet zeker want toen was ze nog niet van mij
Deze foto is het het linker paard ik heb deze er even op gedaan voor haar hoofd
Mijn knappe haflingers Naam: Paulien van de S-hoeve Roepnaam: Lientje Geslacht: Merrie Geboren op: 26-04-2002 Schofthoogte: 1.52 Vader: Nimrod Moedersvader: Naro Lientje is bereden onder het zadel op B/L niveau en is drachtig voor volgend jaar. ____________________________________
Naam: Katrien Roepnaam: Dikkie Geslacht: Merrie Geboren op: 30-04-2008 Schofthoogte: 1.47 Vader: Abel (sport) Moedersvader: Winston van Hoogenweg Katrien is drachtig van de kampioenshengst Arachon
_xwien
Geplaatst: 25-10-11 15:50
k ben nog niey 1 keer getaxeerd
Evelyne
Geplaatst: 25-10-11 22:40
Beau: 1250 euro Nobel Boy: 800 euro Arathos: 1100 euro Arix: 1800 euro Rosalie: 1200 euro Zadora: 1200 euro Brenda: 1450 euro Katrien: 1150 euro Paulien: 1450 euro
CarolR
Geplaatst: 26-10-11 07:54
Beau: 1300, Arathos: 1200, Arix :2000
Ben benieuwd wat jullie van mijn haflinger vinden. Tracey.. Merrie, 6 jaar. Ruime gangen. Vader; Haron vd Milt. Moeder; Xenia van bokshout.