Oh Minthe is dan wel erg vroeg toch?
Vervelend Retlaw.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Minthe is over enkele uren 320 dagen. Kan net 
Ze zijn zo voorzichtig met haar. Tip voor de uier foto’s is ze naast elkaar te zetten in de collage. Dan zie je het verschil vaak wel duidelijk. Vooral vergeleken zaterdag zie ik veel verschil bij je merrie. Veel voller nu
We gaan het zien. Uier is voller en kling is ook wat lang en open. Ik zal waken
kun je mss iets van honingzalf erop smeren? Dan blijft het wat zuiverder mss en dan geneest het ook sneller.
en de staart van Jackie is normaal wit ja. Ofja toch grotendeels wit met een zwarte pluk in het midden
. Ben benieuwd of je deze week een veulen hebt. Als ik het zo hoor zal het niet lang meer duren.
. Zij is samen met daisy echt een van de grootste varkens die je kunt hebben. Ze maken zich graag vies zullen we maar zeggen
. Hoe dicht zit zij op je andere merries kwa datum?
. Ze is het ook echt zat. Maar ze is ook echt rond weer. Uier doet nog weinig spannend. Ben benieuwd of ze dadelijk een inhaalbeweging doet en toch bevalt rond haar datum of overdraagt.

. Zij is een beetje bezig kwa uier. Vorige dracht beviel ze op 335 dagen.

ik snap het wel in 1x, was al verdoofd en schoongemaakt
goed doorbloede plaats, geneest snel.
,maar wel mooi schone tietjes. lekker dat Nina ook veilig is
en April is lekker rond en wil ook in de staarten was
haha
goed geregeld
Gefeliciteerd met de aanwinst, mooi dier zeg! Fijn dat de verhuizing goed gegaan is.
Maribor schreef:En Kabayo, wat deed ze vannacht?
Vraagje voor degenen met een birth alarm singel: doen jullie iets eronder (dekje ofzo? Voor de de druk?)
En grrr had ik hem van nacht gebruikt, is smorgens de batterij op. Oid, geen brandend lichtje. Kennelijk geeft hij dat ook aan met geknipper, maar ik vond de langzaam kennelijk snel![]()
Moet nog even wennen aan het gevaarte bovenop, ze doet me nu aan een olifant met zon bakje op haar rug denken...
Die van jou vordert ook mooi door
Altijd fijn 
Ze is nog lekker pluizig haha. Wat zul jij je vermaken met poetsen met zoveel tinkers
April lijkt eerder te gaan dan vorige keer? Aan het uier te zien
Maakt het waken wat makkelijker. Aan de andere kant is het mijn verantwoording naar ze toe, zou het vreselijk vinden dat ik niet waak en er wel iets gebeurd. We gaan mooi rustig door zo 

fokfanaat schreef:Friesfanaat, ben je dan niet bang dat het overdag komt, of is er dan ander constant toezicht?