Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:xx_Irisje schreef:Je kan Ibop rijden en daar ook meteen aanbieden voor stamboekopname en ster.
Oke, gewoon op de locatie van de Ibop? Dat klinkt handig.
gomir schreef:Ze verwachten van een ouder paard wel iets meer qua kracht en oefeningen, maar bij voldoende aanleg zou dat moeten kunnen.
Of ze na de ibop ook meteen keur kunnen worden weet ik niet. De normale centrale keuring gaat dit jaar niet door dus stermerries kunnen nu bevorderd worden op de stamboekkeuring, maar of dat van de winter voor de ibop ook geldt is nog niet bekend.
Stral schreef:Nu we toch vragen stellen: wat verwachten ze van een 5 jarige of 6 jarige merrie op de IBOP (dressuur) precies? Ik heb enkel ervaring met een 4 jarigeHoe hoog ligt dat niveau?
Als in: hoe (on)realistisch is het een 5jarige daar nu tussen 2 veulens door klaar voor te maken, ze is op 3,5 zadelmak gemaakt en enkele maanden gereden dus helemaal groen is ze niet. Maar nu dus een goed jaar niets gedaan.
gomir schreef:Ze verwachten van een ouder paard wel iets meer qua kracht en oefeningen, maar bij voldoende aanleg zou dat moeten kunnen.
Of ze na de ibop ook meteen keur kunnen worden weet ik niet. De normale centrale keuring gaat dit jaar niet door dus stermerries kunnen nu bevorderd worden op de stamboekkeuring, maar of dat van de winter voor de ibop ook geldt is nog niet bekend.