Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zo moeder zo dochter haha. Ben benieuwd of Pepper idd gaat overdragen. Hopelijk voel je je snel beter in je vel
met maidens weet je idd maar nooit hoe ze het doen.
snap idd dat je haar voor de zekerheid op antibiotica en regumate zet. Nu duimen dat ze het veulen nog ff rustig binnen houd. Wat cool zo een nieuwe scanner
uier zit niet veel verandering in tegenover gisteren. Kon wel al ph meten en die was nog mooi hoog, 7.4. Voorlopig niks spannend maar ze is een maiden dus ben altijd wel alert. Deze week maar eens proberen haar staart te wassen, dat is wel nodig 

De eerste van jou? Is die staart normaal wit?
Uier lijkt inderdaad nog rustig. Kira lijkt er inderdaad klaar mee, nog wel redelijk bescheiden. Daisy heeft er zin in 
Opzich mag Minthe wel eerst en dan ik. Zoals de planning is
We gaan het zien. Vlechtjesdag is ook leuk. Kan daar altijd wel van genieten beetje omprutsen
Ellendig he dat wit. Ze zien er beide echt prachtig uit. Korte vacht? Of heb je nog een deken om?
Ik denk dat dat een strootje was. Ik vind het heerlijk te zien dat je ze nog gewoon op de wei hebt. Dat kan hier echt niet wil ik zomers nog wat hebben. Groeit nu ook nog totaal niet helaas.
moed zonk me even in de schoenen, en de kids waren hangerig na lange schooldag.. maar voelt straks wel rustiger
groeit gestaag door bij Kyra in elk geval.
het viel ook mijn man op. Maar nog niet echt een V vorm.
vast een lekker modderbadje genomen haha. heerlijk dat ze veilig zit, en wat mooi dat je er al vocht uit krijgt. Kan je in elk geval meten, lijkt me stiekem de veiligste methode. Velvet heeft gewoon droge platte spenen, niks spannends, niks eruit:+ maar heb ook geen idee hoe het moet worden hoor
haar tietjes beginnen al wat ja
maar idd als er opeens veel gekke dingen gebeuren, logisch.

die ook alles op de telefoon, miss daardoor. Leuk al die (steeds snellere) veranderingen te lezen bij ieder.

Misschien straks babyboom ja! Zou leuk zijn. 
Wat een smeerpoets... Mooi beschieden tietjes inderdaad. En voor Kira en Daisy mooie mijlpalen, Kira maakt weinig haast
Daisy is huge...

Ze moest op korte termijn weg bij de fokker en ik had onverwacht de mogelijkheid om haar te kopen die ik niet snel meer zou hebben, dus...

Ik wil ook wassen maar m’n energie laat dat nu nog even niet toe helaas
Svala blijft bescheiden. Werkt ze nog? Tara is prachtig, gefeliciteerd!
De paarden doen wij altijd samen. Maar als ik en de paarden tegelijk moet bevallen zal ze beide moeten doen
Gelukkig kan m’n broer evt ook oppassen op zn nichtje en m’n vader kan evt ook wel bij springen bij een van beide. Komt vast goed. Klinkt als goede fysio die heuvel haha. En ja, elke dag even reageren is aan te raden, dan blijf je redelijk bij.
Uier ook weer voller. Vind het maar spannend. Ook hele puntkont en staart ligt er echt op. Benieuwd wat ze doet. 12u is ze veilig

mirjamalvaro schreef:Kabayo, nee ze worden hier nooit gewassen. Alleen veulenbilletjes, met emmer