Oh ik was nog even aan het terug lezen en zag nog vragen waar ik niet op geantwoord had.
Kabayo schreef:Sanet wat is ze toch gaaf hè! Ik had het volgens mij al eens gevraagd, maar gaat ze naar de keuring? Vind haar echt leuk! Mooi zadel heb je, wat voor is dat?
Ik heb een Custom Icon Flight. En de mazzel dat deze nu al op de 4e Fries passend te krijgen is. Ik heb wel zo’n LeMieux pad met inlages eronder, daarmee kan ik hem voor nu mooi op haar hebben liggen. Dat is maar goed ook, want nieuwe zadels kosten echt een kapitaal
Gitana schreef:Dat is interessant Sanet. Komt dat door het materiaal denk je? De prolite heeft helemaal geen elastiek toch?
De Prolite heeft inderdaad geen elastiek. Ik zie op het oog het zadel niet anders liggen, dat het meer beweegt ofzo, ik zie het niet in ieder geval. Maar zij vindt blijkbaar van wel.
Ik vind zelf die lederen singel fijner: die randen zijn zachter, de singel zelf is ook zachter. Maar net als haar moeder heeft ze gewoon voorkeur voor deze. Dus dan gebruiken we deze natuurlijk!