Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carola schreef:Ik geloof dat Powerbank vorig jaar nog niet aangeboden werd door Vd Sande. Maar ik ben ook erg enthousiast over die hengst. Al bij het verrichtingsonderzoek (toen vond ik zijn punten voor de draf echt zwaar ondergewaardeerd), maar hij heeft zich de laatste paar maanden ook nog eens super door ontwikkeld.
Ik denk dat ik hem ga gebruiken op mijn elite sport pref Uphill x Metall merrie. Die kan dat achterbeen wel gebruiken en heeft zelf genoeg maat en bot voor For Ferrero bloed.
paardje2013 schreef:Yeentll heel veel sterkte was een prachtig veulen.
Wat denken jullie dat Powerbank kan toevoegen aan de merrie?
s0173957 schreef:Ik moet zeggen dat de 3jarigen mij over het algemeen tegenvielen. Ben wel alleen vrijdag geweest, heb de 1ste 3 gemist maar al de rest gezien en er is er geen enkele op m'n netvlies blijven plakken.
De Las Vegassen waren nog de beste, goed bewegen en maat en massa.
Dit is toch z'n 2de jaargang, niet? Iemand nog een notie van hoe ze vorig jaar waren?
Bij de 4jarigen waren Proud James en Powerbank de besten, maar die hebben vind ik te weinig hengstenopdruk. Top sportpaarden, maar geen dekhengsten. Kan zijn dat ze er nog wat ingroeien, maar nu doen ze me weinig als dekhengst.
Bij de 5jarigen heb je die wel, daar zit echt kwaliteit tussen.
De 6jarige ga ik over zwijgen want als ik moet afgaan op mijn gedacht en dat vergelijk met dat van de jury ken ik er helemaal niks van.
De 7jarigen vond ik McLaren positief meevallen. Bewijst nog eens dat een 'traag' achterbeen geen slecht achterbeen is!
yeentll schreef:s0173957 schreef:
Bij de 5jarigen heb je die wel, daar zit echt kwaliteit tussen.
Welke vond jij bij de 5-jarigen het meest positief opvallen?
Elisa2 schreef:Hoe bedoel je dat?