s0173957 schreef:Dat had ik bij Fontaine... vond van die hengst niks terug en toch heeft die gedekt alsof z'nlevenballen er vanaf hingen blijkbaar...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s0173957 schreef:Hier staat de camera ook, maar de birth-alarm is nog niet om.
Merrie is helemaal nog niet klaar dus we hebben nog geen stress.
En volgende week woensdag is het volle maan en warm weer, dus verwacht het rond die tijd...
misterA schreef:Hoe minder informatie er beschikbaar is, hoe beter de hengst.
misterA schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, Marieke. Dat is wel duur leergeld. Ik snap het nog wel als het een eigen hengst is. De betreffende hengst waarover het hier gaat is AES ggk, in het begeleidende commentaar staat iets over de stap. Draf en galop zijn heel aansprekend. Toch zou ik meer informatie willen hebben voordat ik hem een kans geef. Zijn halfbroer kan zijn genen ook voor een groot deel van zijn vader hebben geërfd.
CharmFaith schreef:Ik ga denk ik dekken met Dante US.
Zat ook te kijken eerst naar de eerste jaargang maar nog niet echt overtuigt van 1
MariekeS_ schreef:Jameson krijgt nu zijn eerste jaargang maar kost inmiddels hetzelfde als een Toto Jr of Desperado en meer dan een Bordeaux. Vragen staat natuurlijk vrij en hij heeft genoeg gedekt. Die paar honderd maken onderaan te streep natuurlijk niet het grote verschil.. valt alleen wel op.
janderegelaa schreef:s0173957 schreef:Proficiat!
Zet er nog maar eens wat foto's van als die uit de kreukels is
Buiten een commercieel kleurtje valt er zo nog weinig van te zeggen. Wie weet moet ik dan m'n mening over FF bijstellen
1 dag oud
[ Video ]
Vulina schreef:_Lorette_ schreef:Ik heb korte pootjes gefokt. Liever dat dan een slappe langpoot, als we tussen extremen moeten kiezen. Natuurlijk heb je het liefst een mooie verhouding.
Maar het gaat toch niet om een sláppe langpoot? Ik fok ook liever geen slappe kortpoot