Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gomir schreef:Dat lijkt me wel, want de stamboekopname na de ibop is gelijkwaardig aan die van de stamboekkeuring.
Ik probeer mijn 7 jarige ster, sport prok merrie aan te melden voor de stamboekkeuring, maar dat lukt niet. Er is geen rubriek stermerries toegevoegd en het systeem accepteert het niet als ik haar als stamboekmerrie wil aanmelden.
gomir schreef:Dat lijkt me wel, want de stamboekopname na de ibop is gelijkwaardig aan die van de stamboekkeuring.
Ik probeer mijn 7 jarige ster, sport prok merrie aan te melden voor de stamboekkeuring, maar dat lukt niet. Er is geen rubriek stermerries toegevoegd en het systeem accepteert het niet als ik haar als stamboekmerrie wil aanmelden.
Marijkeeee schreef:Misschien de online dressuur wedstrijdJord doen ze nu volgens mij ook Z2.
Mijn plan was dit jaar om met 3 naar de CK te gaan als alles goed zou verlopen en 1 IBOP. 2 zijn al ster alleen wou graag eerst sport springen erbij halen. Denk niet dat het gaat lukken gezien dat springen niet online kanen voordat ze weer lekker in het ritme zitten kost ook wel wat tijd. Dus afwachten maar hoe het gaat komen en misschien voor de 4 en 5 jarige dan alleen een IBOP. Maar zou wel mooi zijn als vanaf juli keuringen weer worden toegestaan kan ik toch gericht ergens naartoe trainen.
xx_Irisje schreef:Marijkeeee schreef:Voor die pilot kun je toch ook wp krijgen? tenminste wel voor de lagere klassen.
Kan het ook mis hebben hoor! zo goed volg ik het nu ook niet.
Winstpunten alleen b tm M2.
Omdat er in de hogere klasse predicaten toe gekend worden, geeft de Knhs daar geen officiële winstpunten...