Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pajidin schreef:Zijn er nog mensen die vandaag zijn wezen kijken?
Ik vond de springhengsten maar gewoon, de Indoctro en de Namelus R vond ik leuke paarden, fiijn springen leuke modellen. De rest vond ik of niet een echte 'hengst' of maar gewoon springen en de grote Utrillo zoon Arizona vond ik extrieurmatig zwaar onder de maat...de rug was erg gezonken.
Geen enkele dressuur hengst heeft me kunnen overtuigen in hun beweging, zaten wel een paar hele mooie modellen tussen, dat wel!!! Zeker de Paddox vond ik een mooi paard net als Appach. Maar ik zou op moment geen van de gekeurde dressuurhengsten willen gebruiken op mijn merries. Ik hoop dat de paarden op het begin van het onderzoek beter liepen en zich in de toekomst positief gaan ontwikkelen.
Rhea schreef:ik krijg een veulenboek veulen!!!
van Ad.
misterA schreef:Rhea schreef:ik krijg een veulenboek veulen!!!
En nog een nota![]()
van Ad.
krackertje schreef:Even een hele domme vraag, ik moet eerlijk bekennen dat ik het onderzoek dit jaar amper tot niet gevolgd heb......... waar is de hengst Londondance gebleven?
cara schreef:krackertje schreef:Even een hele domme vraag, ik moet eerlijk bekennen dat ik het onderzoek dit jaar amper tot niet gevolgd heb......... waar is de hengst Londondance gebleven?
Helemaal geen stomme vraag, zeer opmerkzaam, je zou dat dier bijna vergeten![]()
Heeft iemand enig idee ? of is hij al helemaal uit de picture, nog vóór hij begonnen is?
misterA schreef:Rhea schreef:ik krijg een veulenboek veulen!!!
En nog een nota![]()
van Ad.
krackertje schreef:Londondance loopt in Duitsland het onderzoek, het KWPN wilde geen garantie geven op goedkeuring dus hebben de eigenaren hem niet aangeleverd voor het onderzoek hier in Nederland.
petraaken schreef:Moet eerlijk zijn dat ik het ook een verstandige keus van van de eigenaren vind om hem in Duitsland zijn proeven te laten lopen.
misterA schreef:petraaken schreef:Moet eerlijk zijn dat ik het ook een verstandige keus van van de eigenaren vind om hem in Duitsland zijn proeven te laten lopen.
Verstandig in die zin, beter niet gekeurd dan afgekeurd.
De eigenaar kent zn hengst vaak het best.
pittig_ding schreef:Is die hengst van Coomans?
[/quote]
Toch? Santvoortje schreef:Weet iemand de punten van de dressuurhengsten? Hoorde dat Apache een 7 voor zijn draf heeft gekregen. Klopt dit want volgens mij was dat zijn sterkste gangToch?