Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
misterA schreef:Maar onjuistheden wil ik toch even rechtzetten.
Van de 20 Trento`s in de eerste bez. waren er 10 tussen de 1.68 en 1.70
4 meetten 1.67 , 5 waren 1.65 en 1.64 en slechts 2 1.62 en 1.63.
Dit is dus echt gemeten en op twee-en een half jarige leeftijd.
amaze schreef:Wat ik me nu afvraag ; zouden ze de bewegingen bij de geldersen op dezelfde manier beoordelen als die van de rijpaarden ?
Ik bedoel dus, is die 9 voor draf vanAntonio dezelfde 9 als die van bv Ampere ?
Sjoert schreef:
amaze schreef:amaze schreef:Wat ik me nu afvraag ; zouden ze de bewegingen bij de geldersen op dezelfde manier beoordelen als die van de rijpaarden ?
Weet iemand hoe het zit ?
Silvesters schreef:Armani gaat naar het noorden van het land en de Special D gaat naat Kuypers in Nederwetten
amaze schreef:Wat ik me nu afvraag ; zouden ze de bewegingen bij de geldersen op dezelfde manier beoordelen als die van de rijpaarden ?
Desire schreef:Ik zie toch liever Ampere draven dan Antonio dus ik ben er toch ook wel lichtelijk verbaast over!
mbkaatje schreef:Net wat je smaak is denk ik. Ampere is mij heel goed bijgebleven. In DB vond ik het een geweldige hengst.
sarabande schreef:mbkaatje schreef:Net wat je smaak is denk ik. Ampere is mij heel goed bijgebleven. In DB vond ik het een geweldige hengst.
Ja de duidelijke kampioen daar twijfelde niemand aan.
Silvesters schreef:Armani gaat naar het noorden van het land
kwpn.nl schreef:Stationering “nieuwe jaargang hengsten” 22-05-2008
De gisteren ingeschreven hengsten zijn beschikbaar voor de fokkerij
Wanneer u gebruik wilt maken van een van deze hengsten kunt u contact opnemen met het station waar de hengst beschikbaar is of vanwaar sperma wordt gedistribueerd.
Springhengsten
Arezzo VDL, Chin Chin x Heartbreaker, VDL Stud, Beers (058-2519473)
Chello III VDL, Contender x Sandro. Hengstenhouderij Jespers, Prinsenbeek (076-5415095)
Amadeus, Guidam x G.Ramiro Z, Hengstenhouderij Albert Hendriks, Uffelte, (06-22938006)
Applaus, Unistar x Hugo, Stal Aris van Manen, Brummen (06-55701606)
Dressuurpaarden
Ampère, Rousseau x Flemmingh, Paardencentrum De Dalhoeve, Wamel (0487-562100)
Andretti, Special D x Sandro Hit, Hengstenhouderij Kuypers, Nederwettten (040-2831273)
Armani, United x Jazz, Hengstenhouderij Rikus en Ilona Veninga, Stuifzand (06-53235046)
Gelderse hengst
Alexandro P, Koss x Satelliet, Stal Aris van Manen, Brummen (06-55701606)
Tuigpaarden
Aron HBC, Ganges X Plains Superstion, HBC Stal Boyl, Boyl (0561-421244) en C. Embregts, Rijswijk (06-26126535)
Artiflex, Patijn X Fabricius, Ritsma Showhorses, Wijnjewoude, (06-27066327)
Atleet, Patijn X Waterman, Wim Cazemier, Nuis (0594 549221
Zepplin, Plain’s Liberator X Fabricius, Ritsma Showhorses, Wijnjewoude, (06-27066327)
Aquarel, Unieko X Koblenz, Ritsma Showhorses, Wijnjewoude, (06-27066327)
Pipo schreef:Ben wel benieuwd hoe ze dit jaar scheve voorvoeten beoordelen op de stamboekkeuring voor merries