Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iorrr schreef:Besita zoals ik jou gister al PB'de: wij komen met veel dingen qua denkwijze overeen... ook onze Double (zie onderschrift) is van een 3 jarige merrie, merrie is dus ook gedekt op 2-jarige leeftijd... Ieder zijn keus. Ik vind en vond dat deze merrie er klaar voor was, in de natuur gebeurt het ook!
besita schreef:kan zijn tot nu heb ik geen enkele die er iets aan heeft overgehouden ...liever dat dan dat ze als 3 jarige al een parcours moeten rondspringen ..dat moeten ze bij mij pas als ze vijf zijn ..en bij krijgen ze eten in hun bek ..je ziet vaak anders ...
de tweejarige vind ik apart ..of ze het net als Marien tot een GP paard zal ontwikkelen kan zelfs ik niet voorspellen daar hangt veel meer van af
montender78 schreef:besita schreef:kan zijn tot nu heb ik geen enkele die er iets aan heeft overgehouden ...liever dat dan dat ze als 3 jarige al een parcours moeten rondspringen ..dat moeten ze bij mij pas als ze vijf zijn ..en bij krijgen ze eten in hun bek ..je ziet vaak anders ...
de tweejarige vind ik apart ..of ze het net als Marien tot een GP paard zal ontwikkelen kan zelfs ik niet voorspellen daar hangt veel meer van af
Mmmmhhh, mischieen zit zich daar het verschil! Vind ik inderdaad ook veel beter om als 5jr.klaar te zijn voor parcour.Bij ons is dat met de 4jr. maar ja ik dek niet met de twee jaar.Hoe goed de merrie`s ook zijn!
Inderdaad iemand die een 2jarige kan beoordelen of deze klaar is voor het werk is knap werk.
Maar pleassssssssse dek die merrie niet van zòn verrekte slechte p.. bok!Maar goed.........
Gr.een hoopvolle Montender78
LiiNd_Y schreef:Cute schreef:Wist ik het al maar, maar ben nog steeds aan het twijfelen. Maar ze zijn ook pas in mei en juni uitgeteld dus heb nog even.
Zit voor Tiësta te denken aan San Remo of Special D en voor Zillion aan Vivaldi.
ik wou dat ik zulke hengste mogt doen..
mun pa wil echt niet meer dan 750 betale voor een hengst..
en ik vind JetSet D wel super:D
Chefke schreef:Mijn Caritas x Nimmerdor is 12 april geinsemineerd met Campbell! Nog ff afwachte of ze drachtig is!
Bij ons worden de 2 jarigen ook meestal al gedekt. Zijn pony's worden gedekt door een kelinere pony. Volgens mij wordt het veel gedaan. Tot nu toe is alles wat ik ken in de pony wereld op 2 jarige leeftijd gedekt. Bij de paarden weet ik het niet. Ik weet nog niet of ik mijn enter volgend jaar al ga laten dekken (is wel een paard). Hangt van haar af. Ze was vorige week al hengstig! Wat is dat vroeg! Ze is nog maar 1. Worden ze dan in de natuur niet al gedekt?