Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Toke schreef:Voor deze 2 dames zit het luilekker-leventje er dus op...
Eerder werd hier Annabel ook vermeld, foto's van haar zouden uit andere hoek genomen worden, is daar al resultaat van bekend, en wordt Annabel hier nog bijgevoegd, of niet?
misterA schreef:Einde fok-carriere.
Hopelijk wordt het een leuk sportpaard.
CGJ12 schreef:[
Da's wel een uitspraak die ik niet durf te doen.......
Als IK een paard heb die de PROK niet haalt, dan is die voor de sport ook helemaal niks waard.
Die moet ik weggeven voor 1.200-1.500......... (en dan moet ik er nog tegen praten ook)
Niemand die zo'n paard van me koopt. Al is het paard ook 85 punten waard bj opname........
Met één 3-tje erop (en de rest 1-en) stort bij mij elke sportcarriere in elkaar........
CGJ12 schreef:misterA schreef:Einde fok-carriere.
Hopelijk wordt het een leuk sportpaard.
Da's wel een uitspraak die ik niet durf te doen.......
Als IK een paard heb die de PROK niet haalt, dan is die voor de sport ook helemaal niks waard.
Die moet ik weggeven voor 1.200-1.500......... (en dan moet ik er nog tegen praten ook)
Niemand die zo'n paard van me koopt. Al is het paard ook 85 punten waard bj opname........
Met één 3-tje erop (en de rest 1-en) stort bij mij elke sportcarriere in elkaar........
misterA schreef:Ze komen veel in handen, het is niet de bedoeling om ze al echt aan het werk te zetten.
Ze moeten vertrouwd worden in de omgang, niet bang voor nieuwe dingen zodat ze
gemakkelijk leren.
Wat dat betreft, ze hebben allebei een geweldig karakter en zijn ook nergens bang voor.
De Krack C is wat zwaarder en dikker, ze krijgt nu twee kilo brok, een mengsel van driekwart
sportbrok en een kwart vitamine/mineralenbrok en grof, droog kuilgras.
Astrid, de OOSeven, krijgt 4 kg. brok en kuilgras..
Al onze paarden staan op stro en de stallen worden dagelijks uitgemest.
ceasario schreef:Ik houd het maar bij mijn onderschrift
misterA schreef:Dus de beslissing is genomen, Astrid en Anky zijn naar de trainingsstal vertrokken waar het
echte werk gaat beginnen.
Opvallend hoe gemakkelijk ze de laadklep van de vrachtauto opklauterden.
Erg sympathieke paarden, aan het karakter zal het zeker niet liggen..
Kajanus schreef:Ik ben ook erg benieuwd hoe Astrid en Anky het straks gaan doen en zou het erg leuk vinden om wat foto's te zien voordat ze weggaan
misterA schreef:Er is toch een PROK-certificaat bij, er staat alleen niet op dat ze niet aan de eisen voldoet![]()
Suzanne F. schreef:CG, wat zijn skyline foto's?
Suzanne F. schreef:En toch he? Je hebt paarden die nooit op de foto geweest zijn en nooit wat mankeren en je hebt ook dieren die 100 % zijn op de foto en altijd vage kreupelheidjes hebben.
Suzanne F. schreef:Ik leg mn lat qua rontgen ook heel hoog. Ik heb nu een leuke jaarling staan maar die gaat ook met 2,5 op de foto en anders is ze exit.