Bedacht nog een voordeel van vos boven zwart: zwart laat zich haast niet fotograveren en vos wel!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dees schreef:Volgens mij heeft Petrina gewoon rood haar![]()
Bedacht nog een voordeel van vos boven zwart: zwart laat zich haast niet fotograveren en vos wel!
Peterina schreef:quote="Yrrah"]@mental11: als er hier een hoog van de toren blaast dan ben jij het wel. Schaam je. Jij schijnt de wijsheid in pacht te hebben. Vraag me af waar je die vandaan haalt. Toon wat meer respect voor anderen. Dat zou je beter passen.
En voordat je Peterina aanspreekt op haar taalgebruik dien je je eerst te realiseren dat zij Belgische is en Belgen een iets ander (en vaak zuiverder) taalgebruik hebben dan de gemiddelde Nederlander.
Maar ik neem aan dat je niet beter weet en ben er bijna toe geneigd om aan te nemen dat die 11 in je gebruikersnaam voor je leeftijd staat.
Dees schreef:Mijn vos heeft paarse manen
_Sigrid_ schreef:Het komt allemaal door Black Beauty!
Persoonlijk vind ik zwart ook erg mooi. Maar ik ken ook een vos en dat is me toch een knapperd!
Maar denk dat zwarte paarden over het algemeen iets chiques hebben. In films met paarden zit de hoofdpersoon ook vaak op een zwart paard (Alexander bijv) Het straalt ook kracht uit denk ik.
Wel apart trouwens dat in de mensenwereld "zwart" heel anders wordt benaderd
(For the record: Ik ben géén racist, ik noem alleen de feiten. Uit onderzoek is bijvoorbeeld gebleken dat een tijdschrift met een donker iemand op de cover slechter verkoopt. Tis raar maar (helaas) waar. Heb er vandaag een hele discussie over gehad op school)