Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Samsam schreef:Wittenstein zelf is iig ondanks de inteelt op Roemer gewoon netjes aan de maat.
Samsam schreef:Kroonjuweel is niet ingeteeld op roemer.

sarabande schreef:Samsam schreef:Wittenstein zelf is iig ondanks de inteelt op Roemer gewoon netjes aan de maat.
Ja dat is Kroonjuweel ook, maar dat zegt niets over hoe Wittenstein gaat vererven, daar ben ik wel benieuwd naar.
mbkaatje schreef:Bedoel je de Rousseau x Roemer? Die is op de foto zo ook wel een van de mooiere. Hoe was de Krack x TCN Partout. Die vind ik op de foto ook wel aansprekend.

CGJ12 schreef:Volgens mij loopt de eerste in rechterdraf, en de rest in de linkerdraf.
arie53 schreef:Wie zou per hengst/foto kunnen aangeven in welke draf (arbeids-midden- of uitgestrekte draf) de betrokken hengst zich beweegt?

Samsam schreef:arie53 schreef:Wie zou per hengst/foto kunnen aangeven in welke draf (arbeids-midden- of uitgestrekte draf) de betrokken hengst zich beweegt?
Als je er zoveel interesse in hebt moet je maar zelf gaan kijken arie!
Mijn vraag is slechts op welke draf deze meningen zijn gebaseerd. Citaat:Midden of uitgestrekte draf kunnen jonge paarden veelal niet.
Suzanne F. schreef:Moet je lijntjes trekken!