haan schreef:Oei dan wil je wel erg graag heen of niet?
Ja snap er ook niks van, er is totaal niks aan. Alleen maar ellende, lange reis, veullie ff snel lopen en je wordt bedankt en je kan weer terug.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haan schreef:Oei dan wil je wel erg graag heen of niet?
Suzanne F. schreef:Haha Kataklopje heeft weer wat.![]()
Vaak als er iets gebeurd, ben je toch al te laat. (bijv. moeders die op veulenbeentje staat etc)
Suzanne F. schreef:haan schreef:Oei dan wil je wel erg graag heen of niet?
Ja snap er ook niks van, er is totaal niks aan. Alleen maar ellende, lange reis, veullie ff snel lopen en je wordt bedankt en je kan weer terug.
Suzanne F. schreef:Nee hoor moet je toch gewoon zelf weten, als jij dat leuk vind moet je dat doen.
Of het verstandig/verantwoord is, is een tweede. Maar dat is niet mijn zorg.
Geef alleen mijn mening dat je er niks van moet verwachten en je voornamelijk ellende er van hebt, dat je dan toch gaat is jouw keuze.
Lame schreef:
En dit zeiden jullie ook, toen je er voor het eerst heen ging????????? Toen wisten jullie dit ook al van tevoren?? Of ben je er wel heen geweest?? Omdat je het misschien toch ook wel leuk vond zo'n eerste keer...
Ik mag toch zeker zelf wel beslissen of ik het leuk vind om daar heen te gaan of niet??? Ik krijg een uitnodiging voor zoiets.. ben een enorme leek op dit gebied, lijkt me leuk om te mee te maken.. Heeeeeel raar van mij...![]()
Jullie komen een beetje uit de hoogte op mij over..... "Wij hebben alles al meegemaakt en zullen jou wel even vertellen wat je wel en niet moet doen"...
Lame schreef:Ik heb het nagespeurd op routenet en met de auto (zonder trailer ) is het 2 uur rijden.. Dus ik denk dat we het in 2x gaan doen.. De avond daarvoor weg.. Bij mijn ouders pitten.. paardjes op stal bij vriendin en de volgende dag weer verder..
CGJ12 schreef:Lame schreef:Ik heb het nagespeurd op routenet en met de auto (zonder trailer ) is het 2 uur rijden.. Dus ik denk dat we het in 2x gaan doen.. De avond daarvoor weg.. Bij mijn ouders pitten.. paardjes op stal bij vriendin en de volgende dag weer verder..
Mafkees was blijkbaar nog een flink understatement.
Je bent gewoon hardstikke gek..........
Paulien schreef:Lame je moet trots zijn dat ze je uitnodigen.
CGJ12 schreef:Mafkees was blijkbaar nog een flink understatement.
Je bent gewoon hardstikke gek..........
Paulien schreef:CGJ12 als jij alles zo goed weet waarom ga jij het veulen van Lame dan niet keuren! Hoeft ze ook niet naar weert toe!
Citaat:Dat weet iedereen die bij een hengst fokt die het jaar daarop afstammelingen moet tonen, heel wat mensen dekken juist daarvoor bij zon hengst om bij die eerste lichting te zitten, dus achteraf gaan mopperen lijkt me wat kortzichtig.