Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bacannie schreef:Hehehe Suzanne wordt baldadig![]()
CGJ12 schreef:Bacannie schreef:Hehehe Suzanne wordt baldadig![]()
Dat heb je me dames die stoppen met rijden...........
Nog erger als ze kids gaan krijgen. Dan neemt de "beschermingsdrang" met een factor 10 toe. Gelijk moeten alle Jazzen eruit en moet elke klasse met een helm op. Je kind zou later anders eens iets engs kunnen overkomen met een paard..............
)
CGJ12 schreef:Dat heb je me dames die stoppen met rijden...........
Nog erger als ze kids gaan krijgen. Dan neemt de "beschermingsdrang" met een factor 10 toe. Gelijk moeten alle Jazzen eruit en moet elke klasse met een helm op. Je kind zou later anders eens iets engs kunnen overkomen met een paard..............
en Jazzen... daar ben ik nooit gek op geweest. Tolstoj schreef:...sjezus wat word je sjacharijnig als je 8 maanden niet kan rijden...
dat klopt. EN als je waggelend de paarden buiten moet zetten en ze 2x zo langzaam moeten lopen omdat jij het anders niet bijhoudt... en ze met longeren zó bijdehand gaan doen omdat je niet snel genoeg meer bent
hehehe... Leuk hoor zwanger zijn

Tolstoj schreef:O dat wordt nog veel erger...wacht maar af...ik kan het weten
...sjezus wat word je sjacharijnig als je 8 maanden niet kan rijden...

CGJ12 schreef:Tolstoj schreef:O dat wordt nog veel erger...wacht maar af...ik kan het weten
Olifantendracht...?
Sjees zeg. Dat duurt toch geen 8 maanden!!!!
CGJ12 schreef:Ik volg liever een stamboek volgens de evolutietheorie dan een stamboek dat zijn grondregels vindt in de scheppingsleer ........
CGJ12 schreef:Tolstoj schreef:O dat wordt nog veel erger...wacht maar af...ik kan het weten
Olifantendracht...?
Sjees zeg. Dat duurt toch geen 8 maanden!!!!
CGJ12 schreef:Excuseme schreef:- Van een ruwweg 5000 geboren hengstveulens kan men er 3 jaar later niet eens 5 presenteren als een goed gebouwd sportpaard, met goed fundament , karakter en exterieur
Bij andere stamboeken ligt de score zéker niet hoger, dus relatief gezien gaat dat nog niet eens zo verkeerd .........
CGJ12 schreef:Dat heb je me dames die stoppen met rijden...........
Pukpaleisje schreef:Toch weer eens naar Ermelo getogen om de nieuwe voorjaars lichting "KWPN" hengsten te gaan bekijken....Een korte impressie:
Lord Loxley x Ferragamo
week in bovenlijn fijne onderstel veel knie gebruik in beweging zeer fraai front met veel uitstraling draf wat traag galop goed gesprongen
.maar dat is maar "de mening van..........."

Dees schreef:Ik had mijn ruin toendertijd echt niet moeten castreren...
dan ben ik wel benieuwd naar die geweldige ruin...
Menk schreef:dan ben ik wel benieuwd naar die geweldige ruin...