Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bijna zeldzaam
En je maakt mij niet wijs dat Theo/ wie dan ook dit nog kan compenseren met trainen... Overigens gaat Annemiek van der Vorm (?) Johnson rijden (stond in de P&S in ieder geval...) dus die houd wel een goede amazone!
marcolemar schreef:toch bewegen ze in het echt veel beter...{kan ook aan mij liggen}

) marcolemar schreef:toch bewegen ze in het echt veel beter...{kan ook aan mij liggen}
liliputter schreef:je moet van een hengst houden of niet...
dus missmieke,jij blijkbaar niet van velazquez maar lopen kan ie wel,hij komt er nog wel,ik ga jazz toch ook niet af zitten kraken...
liliputter schreef:je snapt waar het omgaat

en zeker niet meerdere malen*
* janderegelaa schreef:
Je vergeet voor het gemak wel even te vertellen welke paarden Anky allemaal verknald heeft. Osmium: chronische nekblessure, Redford: ? horen we niks meer van. Junior: niet meer te rijden zelfs niet door HP. Jonker: loopt ergens in de wei, zou niet meer geschikt zijn. Krack C: iedere keer een dekongeval? En da's nog maar een kleine greep uit het assortiment paarden.
) liliputter schreef:is die verkocht dan??...die heeft eerst onder anky gelopen en waarom is ie bij anky weggegaan en waar is hij terecht gekomen enzz?wel leuk trouwens
Hoe oud is ie eigenlijk? 
Maar goed, nog even over Velazje, ik heb hem ook gezien maar ook ik vond hem erg in het niet vallen bij de andere 2. Maar goed, dat is mijn mening