Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MyFee schreef:Menseh..Rubels is van de stal (gefokt en al) waar mijn paardje ook vandaan komt! (ook gefokt en al) Duss..hijs echt geweldig hoor..gaaf beest!
passepartout schreef:Er zijn al verschillende uittingen gedaan over de rug van Rubels. Een weke rug, een slappe rug, een badkuip en eng ruggetje zijn de uittingen die ik me kan herinneren, maar heeft iemand misschien een foto van de rug van Rubels, ik kan mij er wel iets bij voorstellen maar had het ook graag met eigen ogen gezien.
Wie heeft er een foto van Rubels zonder zadel op zijn rug?
Erretje schreef:Jeetje, wat een knapperd, is hij ook bruin met wit stekelhaar tussendoor? Of is hij al echt schimmerl aan het worden. Wat zit erachter aan moederskant? Ook arabier?

sherwood schreef:Erretje schreef:Jeetje, wat een knapperd, is hij ook bruin met wit stekelhaar tussendoor? Of is hij al echt schimmerl aan het worden. Wat zit erachter aan moederskant? Ook arabier?
Nee lijkt zo, er zit helemaal geen arabisch bloed in, al heeft hij een 100% arabisch hoofd
Ik dacht dat moeders kant boston was. en daarachter weer lucky boy.
Hij is bruin geboren, en is nu zilver met zwarte manen en staart, en zwarte benen.