vonneke schreef:Wat is er morgen in Boxtel?
Denk dat ik er wel even heen kom, is kijken wat er voor goeds rondloopt
Morgen de kwpn rijpaard merrie´s 3 jarige en oudere als k me niet vergis. en ruinen/oudere hengsten
*gaat programma boekje zoeken*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vonneke schreef:Wat is er morgen in Boxtel?
Denk dat ik er wel even heen kom, is kijken wat er voor goeds rondloopt
Citaat:Heb het idee dat ze meer afbrokkelen sinds ik de hoeven olie, zou dat kunnen?
marije1987 schreef:Ook was ik wel benieuwd of jullie de cijfers kunnen verklaren van de moeder van Tikarla(die staan ook in de catalogus vermeld) en of ze goed zijn. Er staat nl:
WV SPR. 103 33% / VW DR 107 27%
IBOP PR MOEDER S. 12 D. 10 G. 16 H. 8 K. 16. GSP. 13
Staat dit voor stap cijfer 6, draf 5 en galop 8? En dan H(?) een 8, karakter een 8 en GSP(?) een 6,5?

janna schreef:64-70-62 volgens de uitslagenlijst..
0ojannekeo0 schreef:idd....de oogst is mager dit jaar. mij is verteld door de jury dat ze strenger moesten gaan kijken...ook de afgelopen 2 dagen in boxtel was dat het geval. er waren 30 paarden ster geworden van de 113 als ik me niet vergis
marije1987 schreef:marije1987 schreef:Ook was ik wel benieuwd of jullie de cijfers kunnen verklaren van de moeder van Tikarla(die staan ook in de catalogus vermeld) en of ze goed zijn. Er staat nl:
WV SPR. 103 33% / VW DR 107 27%
IBOP PR MOEDER S. 12 D. 10 G. 16 H. 8 K. 16. GSP. 13
Staat dit voor stap cijfer 6, draf 5 en galop 8? En dan H(?) een 8, karakter een 8 en GSP(?) een 6,5?
Zou iemand mij dit nog willen uitleggen? Ben wel nieuwschierig..
0ojannekeo0 schreef:idd....de oogst is mager dit jaar. mij is verteld door de jury dat ze strenger moesten gaan kijken...ook de afgelopen 2 dagen in boxtel was dat het geval. er waren 30 paarden ster geworden van de 113 als ik me niet vergis
Nicole288 schreef:
H = volgens mij Houding
GSP = geschiktheid als springpaard
Ik was al zenuwachtig en word dat nu nog meer... ben nu echt beniewd hoe ze het gaat doen op de keuring... als ze zó streng zijn valt er altijd wel iets te vinden om geen ster te worden. Nou ja, we laten ons verrassen. Bucephalus schreef:Ik denk dat het keuringsseizoen voor veel mensen uit zal lopen op een teleurstelling.
Zo liepen er merries die rondom in de 50-ers scoorden met een veulentje aan de voet.. Aiaiai...
Op zich wel een goede zaak wil je met je fokkerij vooruit.., maar een hard gelag voor degenen die met een merrie uit een hele goede stam teleurgesteld naar huis moeten..
Als Udin geen ster wordt, fok ik over een jaartje of twee tóch een veulie.
Ster of geen ster. Maar om haar nu ieder jaar vol te stoppen, dat is dan weer een ander verhaal 
Bucephalus schreef:Weet iemand waar de keuring in Nistelrode plaatsvindt?
Suzanne F. schreef:Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die met een veulenboekmerrie gaan fokken??! Ik zou geeneens met een stamboekmerrie fokken als ze niet minimaal ster is geworden. De markt is al zo verzadigd, je moet gewoon kwalitatief goed bezig zijn.
Suzanne F. schreef:Als dat ze dat hadden gedaan dan was mijn merrie niet geboren en dus was er geen Zspr, ZZL en diverse andere Z1/Z2 paarden geboren en was haar vb moeder ook geen prestatie geworden.Ik snap sowieso niet dat er mensen zijn die met een veulenboekmerrie gaan fokken??!