Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
arie53 schreef:Als hij op deze leeftijd tegen, de FEI voorschriften in, al achter de neuslijn loopt en zijn nek niet het hoogste punt is wat moet er op ouder leeftijd dan van terecht komen? Met een ruiter die er al een zak meel op zit en er nog nooit van gehoord heeft dat de schouder, heup, hak een denkbeeldige rechte lijn behoort te vormen.

CGJ12 schreef:arie53 schreef:Als hij op deze leeftijd tegen, de FEI voorschriften in, al achter de neuslijn loopt en zijn nek niet het hoogste punt is wat moet er op ouder leeftijd dan van terecht komen? Met een ruiter die er al een zak meel op zit en er nog nooit van gehoord heeft dat de schouder, heup, hak een denkbeeldige rechte lijn behoort te vormen.
Zo ziet Arie53 ze zeker liever..........
saluut schreef:Punt achter zijn oren is in iedergeval het hoogste punt! Knap hoor!
Bucephalus schreef:Wat is de afstamming van dit paard? Ik heb deze nog niet hier in het Zuiden op de concoursvelden gezien, nl.
CGJ12 schreef:Het beeld voldoet samen met de hoofd-nekhouding volledig aan de FEI-uitgangspunten.
CGJ12 schreef:Start volgens mij nationaal of zo.
En dat geloof ik ook graag gezien het FEI-plaatje.
GertJan schreef:CGJ, je mag niet met foto's knoeien.![]()

Samsam schreef:Ja das de fake!! Heb je knap gedaan, jouw werk ceasario?
Volgende keer ook het mondje dicht fotoshoppen!
Samsam schreef:Ja das de fake!! Heb je knap gedaan, jouw werk ceasario?
Volgende keer ook het mondje dicht fotoshoppen!