Florencio en Lingh naar de nakeuring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 16:57

Cool

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:04

CGJ12 schreef:
8-)

ehhmmmmm >;)

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:47

LuvdaTossa schreef:
_/-\o_

CGJ rulezzz....

totally agree Haha!

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:03

Sjuimpje schreef:
Volgens mij heb ben jij helemaal niet op de Pavo geweest Verward

Je zou eens in de Trakehkener Hefte van december moeten lezen wat Dr. Heuschmann over deze barbieshows schrijft. Niet alleen over de barbieshows maar ook over het rampzalige bewegen van de paarden en het rampzalige rijden van de tegenwoordige ruiters. Het gros (incusief de Richters) ziet en weet niet meer hoe een paard hoort te bewegen.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:34

Het kan mij niet zoveel schelen wat die Dr., jij of andere over dit soort evenementen schrijft. En met mij velen anderen.
Ik wil nou eenmaal wel een paard met elastiek, gummie en welke 100% op de foto's is. Ik vind dat o.a. bij het KWPN en 'jullie' blijkbaar niet. Zover ik weet zoeken jullie je heil bij een ander stamboek dus wat maak je je nog druk om wat anderen doen?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:44

arie53 schreef:
Je zou eens in de Trakehkener Hefte van december moeten lezen wat Dr. Heuschmann over deze barbieshows schrijft. Niet alleen over de barbieshows maar ook over het rampzalige bewegen van de paarden en het rampzalige rijden van de tegenwoordige ruiters. Het gros (incusief de Richters) ziet en weet niet meer hoe een paard hoort te bewegen.

Heel fijn dat jij vindt dat de ruiters niet meer kunnen rijden, maar wat moet je als er helemaal geen ruiters meer zijn? We zijn niet allemaal Anky hoor
En ik ga helemaal mee met Sjuim, als jij de perfecte paarden bij een ander stamboek als het KWPN vindt best, dan hoef je je hier dus niet druk te maken Scheve mond

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:51

Rinske schreef:
Heel fijn dat jij vindt dat de ruiters niet meer kunnen rijden, maar wat moet je als er helemaal geen ruiters meer zijn? We zijn niet allemaal Anky hoor
En ik ga helemaal mee met Sjuim, als jij de perfecte paarden bij een ander stamboek als het KWPN vindt best, dan hoef je je hier dus niet druk te maken Scheve mond

Is Bokt het KWPN-forum??

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:56

arie53 schreef:
.......[.........]....... ook over het rampzalige bewegen van de paarden en het rampzalige rijden van de tegenwoordige ruiters. Het gros (incusief de Richters) ziet en weet niet meer hoe een paard hoort te bewegen.

Hij blijft leuk........
.........deze bedoelde je?..... Haha!:D:D

Afbeelding

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 21:23

Excuseme schreef:
Is Bokt het KWPN-forum??

Het gaat hier IN DIT TOPIC over hte KWPN. Ik zeg toch niks over het forum? Geen woorden in mijn mond leggen die ik niet heb gezegd AUB Scheve mond

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 23:23

Excuseme schreef:
Is Bokt het KWPN-forum??

Wat mij betreft niet,
maar is het nodig om altijd maar te proberen een ander stamboek de grond in te boren (tegen beter weten in, tenslotte bewijst HET stamboek van NL zich keer op keer).
Uit de pb's die ik ontvang blijkt wel dat ik niet de enige ben die dit soort posts zo opvangt en het enige wat er bereikt wordt is dat mensen juist als een blok voor het KWPN gaan staan en zich afzetten tegen andere stamboeken waar deze Bokkers zieltjes voor proberen te winnen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 23:39

CGJ, het is een geweldige foto (...)
De posts van Arie53 komen mij zo langzamerhand ook de strot uit... En dat op kerstavond...

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 10:19

KarinvdM schreef:
CGJ, het is een geweldige foto (...)
De posts van Arie53 komen mij zo langzamerhand ook de strot uit... En dat op kerstavond...

Ach ja sommige mensen denken toch dat ze alles weten. [size=7]En daar bedoel ik CGJ en Arie53 nou echt niet mee............[/size]

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 10:27

MissSisa schreef:
Ach ja sommige mensen denken toch dat ze alles weten. [size=7]En daar bedoel ik CGJ en Arie53 nou echt niet mee............[/size]

UHUM *kuch kuch*

Rolleyes

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 13:48

mij komt het zo langzamerhand de strot uit dat mensen het nodig vinden om in een achterlijk klein lettertype steken onder water te geven naar anderen op een geheimzinige manier. als iets je niet bevalt zeg dat dan gewoon en hou op met dat kinderachtige gedoe

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 13:51

supersambo schreef:
mij komt het zo langzamerhand de strot uit dat mensen het nodig vinden om in een achterlijk klein lettertype steken onder water te geven naar anderen op een geheimzinige manier. als iets je niet bevalt zeg dat dan gewoon en hou op met dat kinderachtige gedoe

Cheese!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 14:25

supersambo schreef:

Oke.......................... Bloos

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:19

CGJ12 schreef:
Hij blijft leuk........
.........deze bedoelde je?..... Haha!:D:D

[image]

Heel polariserend, en inmiddels zeer flauw.
Het niet eens zijn met de getruukte barbiepaardenshow die men liever Pavo wil noemen, wil nog niet zeggen dat men dan dus het beeld van de foto voor ogen heeft staan als ideaal.

Trouwens, van elke bewezen prestatie hengst en prestatie-ruiter zijn er per training dit soort fotos te schieten.

Waarom is er nou nooit een foto te vinden van die modegrilletjes terwijl men ze thuis, achter in een zeer zorgvuldig afgesloten rijhal, flink bewerkt met elastieken en gewichten, om 'dat fatastische voorbeengebruik" erin te 'trainen', opdat het beinvloedbare deel van het Pavo-publiek weer helemaal in katzwijm kan raken van hengsten zonder vlees...
Laatst bijgewerkt door Dees op 25-12-04 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:20

Dees schreef:
Waarom is er nou nooit een foto te vinden van die modegrilletjes terwijl men ze thuis, achter in een zeer zorgvuldig afgesloten rijhal, flink bewerkt met elastieken en gewichten, om 'dat fatastische voorbeengebruik" erin te 'trainen', opdat het beinvloedbare deel van het Pavo-publiek weer helemaal in katzwijm kan raken van hengsten zonder vlees...

Dat is pas flauw Knipoog

Overdijven is ook een kunst

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:27

Wouter24 schreef:
Dat is pas flauw Knipoog

Overdijven is ook een kunst

Zolang de beinvloedbare pavo-aanhangertjes maar begrijpen dat niet alles wat te zien is, puur natuur is.

Terwijl die cup toch ooit zo bedoeld was. Mooi toch, wat commercie kan doen met op zich wel aardige ideeen.

Er lopen prima hengsten in het kwpn bestand, sommigens zelfs van 'originele' kwpn-komaf. Ze worden binnen het kwpn bestand tegenwoordig wel schaarser. Het is echt tijd dat de roze-oranje bril van de Ids-lezers wordt afgezet.

Polariseren op een manier die CJG12 (12 als in leeftijd?) kennelijk nastreeft, is daarbij non-productief. Zo zien die Pavo-fanaatjes het licht nooit...

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 15:31

Dit is al iets genuanceerder, ben het met je eens, pavo vind ik ook nog steeds het NK voorbeenzwaaien.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:52

Dees schreef:
Er lopen prima hengsten in het kwpn bestand, sommigens zelfs van 'originele' kwpn-komaf. Ze worden binnen het kwpn bestand tegenwoordig wel schaarser. Het is echt tijd dat de roze-oranje bril van de Ids-lezers wordt afgezet.

Dees, doe geen moeite om mij te "bekeren" tot de Anna42 en Arie53 clan. Dat er mensen gevoelig zijn voor hun uitlatingen, dat kan gebeuren. Maar om dan direct het KWPN mee gaan lopen afzeiken, dat vind ik ietwat zielig.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 22:16

Dees schreef:
Het niet eens zijn met de getruukte barbiepaardenshow die men liever Pavo wil noemen, wil nog niet zeggen dat men dan dus het beeld van de foto voor ogen heeft staan als ideaal.

Blijkbaar wél aangezien de eigenaar van dit paard het betreffende paard doelbewust op deze manier laat rijden en zich openlijk afzet tegen alles wat niet met het AESP te maken heeft...........

Die WIE is er nu polariserend bezig.......... Nagelbijten / Gniffelen

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:09

Dees schreef:
Zolang de beinvloedbare pavo-aanhangertjes maar begrijpen dat niet alles wat te zien is, puur natuur is.
Zo zien die Pavo-fanaatjes het licht nooit...

Ook fijne Kerst Scheve mond

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 08:56

CGJ12 schreef:
Blijkbaar wél aangezien de eigenaar van dit paard het betreffende paard doelbewust op deze manier laat rijden en zich openlijk afzet tegen alles wat niet met het AESP te maken heeft...........

Die WIE is er nu polariserend bezig.......... Nagelbijten / Gniffelen

Haha!

Afbeelding

GAMBO
Afbeelding

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 10:03

Wachtmeester
Afbeelding