Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sjuimpje schreef:Volgens mij heb ben jij helemaal niet op de Pavo geweest
arie53 schreef:Je zou eens in de Trakehkener Hefte van december moeten lezen wat Dr. Heuschmann over deze barbieshows schrijft. Niet alleen over de barbieshows maar ook over het rampzalige bewegen van de paarden en het rampzalige rijden van de tegenwoordige ruiters. Het gros (incusief de Richters) ziet en weet niet meer hoe een paard hoort te bewegen.

Rinske schreef:Heel fijn dat jij vindt dat de ruiters niet meer kunnen rijden, maar wat moet je als er helemaal geen ruiters meer zijn? We zijn niet allemaal Anky hoor
En ik ga helemaal mee met Sjuim, als jij de perfecte paarden bij een ander stamboek als het KWPN vindt best, dan hoef je je hier dus niet druk te maken
Excuseme schreef:Is Bokt het KWPN-forum??
supersambo schreef:mij komt het zo langzamerhand de strot uit dat mensen het nodig vinden om in een achterlijk klein lettertype steken onder water te geven naar anderen op een geheimzinige manier. als iets je niet bevalt zeg dat dan gewoon en hou op met dat kinderachtige gedoe
CGJ12 schreef:Hij blijft leuk........
.........deze bedoelde je?.....:D:D
[image]
Dees schreef:Waarom is er nou nooit een foto te vinden van die modegrilletjes terwijl men ze thuis, achter in een zeer zorgvuldig afgesloten rijhal, flink bewerkt met elastieken en gewichten, om 'dat fatastische voorbeengebruik" erin te 'trainen', opdat het beinvloedbare deel van het Pavo-publiek weer helemaal in katzwijm kan raken van hengsten zonder vlees...

Wouter24 schreef:Dat is pas flauw
Overdijven is ook een kunst
Dees schreef:Er lopen prima hengsten in het kwpn bestand, sommigens zelfs van 'originele' kwpn-komaf. Ze worden binnen het kwpn bestand tegenwoordig wel schaarser. Het is echt tijd dat de roze-oranje bril van de Ids-lezers wordt afgezet.
Dees schreef:Het niet eens zijn met de getruukte barbiepaardenshow die men liever Pavo wil noemen, wil nog niet zeggen dat men dan dus het beeld van de foto voor ogen heeft staan als ideaal.