Ach wat een dotje. Ik denk dat ik ook even op antistoffen zou laten testen. Mogelijk kun je daarmee iets voor zijn. En verder nu hopelijk lekker genieten van je mooie veulentje.
De dierenarts is geweest, pols en temperatuur was goed. Ontlasting ook. Drinken ging ook goed. Victor ging het even voordoen aan de dierenarts. Ook heeft hij nog wat lifestyle tips omtrent beweging en weidegang gegeven.
Gefeliciteerd met dit bijzondere veulentje. Zo jong en nu zo zo sterk! Hopelijk is hij over "het moeilijkste" punt heen en kunnen jullie heerlijk genieten van Victor en zijn lieve mama.
noviceh
Geplaatst: Gisteren, 14:28
Gefeliciteerd, wat een knap ventje Ik heb er totaal geen verstand van, maar het klinkt alsof jullie er alles aan doen om het in goede banen te leiden!
Hier een vervelende up date: Victor is heel suf en ligt helemaal voor pampus. Ik heb hem net wakker moeten maken om te drinken en daar heb in echt moeite voor moeten doen. Hij laat sinds eind van de middag zijn tong weer hangen en is heel wankel en suf.
De merrie hinnikt heel de tijd zachtjes en snuffelt veel aan hem. Ik denk dat ze zich zorgen maakt.
Hij heeft net redelijk goed gedronken en heeft geen koorts. Hou ze continue in de gaten met de camera. Ze staan op stal sinds vanacht op advies van de dierenarts. Zit nu op de tuinset naar ze te luisteren en naar de camera te kijken.