Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Leuk dat je het vraagt! Het gaat goed hier, maar het wordt wel zwaarder. Moet wel vaker rust pakken en minder zwaar tillen. Sinds ik door m’n rug ben gegaan heb ik steeds snel last van m’n onderrug. Dus daar moet ik naar luisteren. Vind ik lastig
Ik doe alles verder nog, maar wel met hulp en wat rustiger aan
Die van Minthe heb ik ook van haar gekregen. Normaal rij ik altijd zonder sperriem, maar dit lijkt ze niet vervelend te vinden. En ja, het wordt al redelijk zwaar haha! De draf vind ik te pittig, dus die sla ik over 
Dankjewel! Alleen uhh.. 27 april? Bedoel je niet 27 maart? Anders draagt Zilver 363 dagen, dat hoop ik toch niet 

Het was al 4u en wou wel graag even foto maken van vandaag.

Aangezien haar moeder ook met 317 dagen haar eerste veulen heeft gekregen… Misschien wel een februari baby
hagelslag schreef:Maar om even zeker ervan te zijn hea....
We hoeven van jou geen typische tietenfotos![]()
Sorry ik ben te grappig soms![]()
Ik durf geen gokjes te nemen.
Ik ga geduldig wachten

Kan alleen maar beter worden!

pien_2010 schreef:Dat schiet op en wat een mooie prestatie derde!
Ik ben ook heel trots op Ieme en z’n menner!!

Dus dan maar apart van elkaar
pien_2010 schreef:Ze blijven zo lief kijken. Ik vind het ook bol prachtige paarden. Mooie fotos weer! Bedankt
Het heeft ook zeker wat die gezellige bolle buikjes
Friesfanaat schreef:Haha, die laatste foto is erg herkenbaar hier. Inmiddels wordt dat zo erg dat beide dames maar naast elkaar in een aparte paddock staan want Meiske mag niet mee-eten van Julia en als Meis naar een andere voerplek gaat verhuist Julia mee om bij de andere plek dezelfde boodschap te verkondigenDus dan maar apart van elkaar
JorineV schreef:Haha die laatste twee foto's, arme dochter!
Gelukkig was het daarna weer goed hahachanicha schreef:Het is niet meer te verbergen hoor die buiken

Wel vind ik hem nu heel puppy na de castratie. Hij was hier toch wel wat meer mans

Ik keurde hem geen blik meer waardig want soms kan ik heel erg driftig zijn. En ben zo weggelopen. Hij was bol genoeg, dus ik dacht de wei is kaal en groot je scharrelt het vandaag maar zelf bij elkaar. Later Polie erbij gelaten en toen kwam hij het goed maken. Hij heeft het nooit meer gedaan (waar ik bij was)
.pien_2010 schreef:Mooie foto's van alle paarden en wat een verrassende hengst!
Je schrijft over het wegsturen bij het hooi en dat vervelend vinden. Het kan erger. Ooit Hercule betrapt dat hij ging pissen op het hooi van Polie zodat hij dat later kon opeten. Zij mocht niet bij zijn hooi.
Ik was zo pissig (hahahaha). Dat ik zijn hooi voor zijn neus weggritste, Polie riep die blij achter me aan kwam lopen en haar gauw met zijn hooi apart heb gezet.Ik keurde hem geen blik meer waardig want soms kan ik heel erg driftig zijn. En ben zo weggelopen. Hij was bol genoeg, dus ik dacht de wei is kaal en groot je scharrelt het vandaag maar zelf bij elkaar. Later Polie erbij gelaten en toen kwam hij het goed maken. Hij heeft het nooit meer gedaan (waar ik bij was)
![]()
.
Nu is het een leuke herinnering maar Jeetje ik was zo pissig en reken maar dat hij wist dat hij het echt verknald had bij me.
Ik hoop op een mooi veulen later van deze prachtige hengst.